9 785 läst ·
113 svar
10k läst
113 svar
Avslutad: Vinn en kraftfull lövblås/lövsug
1, Skulle vara till fantastisk hjälp när mina ekar fäller sina löv!
Och även för att blåsa ihop alla grankottar👍
2 Blåskraften är 7.2n
Och även för att blåsa ihop alla grankottar👍
2 Blåskraften är 7.2n
Det vore ljuvligt att få starta mitt liv som villaägare i oktober med en lövblås och lövsug för att rensa upp ordentligt på tomten!
Blåskraften ligger på 7,2 N
Blåskraften ligger på 7,2 N
Lövblåsen med batteri
tar bort löven så lätt
Jag är från sladden fri
Då är Husqvarnas helt rätt
BLåskraft 7,2N
tar bort löven så lätt
Jag är från sladden fri
Då är Husqvarnas helt rätt
BLåskraft 7,2N
Jag skulle verkligen bli glad om jag vann denna. Hade sån otur den gång jag köpte en med sladd. Vid första användningen så fick sonen sig en rejäl kyss och sen la maskinen av.. Oklart om det var förlängningssladden eller uttaget som var för klent. Den var rätt strömslukande. Med batteridrift så känns det mycket säkrare. Samt att vi då kan ladda batteriet via våra solceller och på så vis även är mer snälla mot både hushållskassan samt miljön.
Blaskraften ligger på 7,2n
Blaskraften ligger på 7,2n
Det kanske ändå är så att gräset är grönare på andra sidan staketet...
för tänk så många år jag har suktat efter en lövblås likt grannens fräna maskin.
Det ser så lätt och smidigt ut och han blir alltid klar lååångt före mig
som går och harvar med den trötta krattan.
En lövblås skulle underlätta hos mormor och morfar, i stugan, hos sonen och här hemma.
Hoppas få sätta guldkant på hösten. Och man får väl aldrig för många teknikprylar i garaget?
En blåskraft på 7,2 N.
för tänk så många år jag har suktat efter en lövblås likt grannens fräna maskin.
Det ser så lätt och smidigt ut och han blir alltid klar lååångt före mig
som går och harvar med den trötta krattan.
En lövblås skulle underlätta hos mormor och morfar, i stugan, hos sonen och här hemma.
Hoppas få sätta guldkant på hösten. Och man får väl aldrig för många teknikprylar i garaget?
En blåskraft på 7,2 N.
Varför jag ska vinna: Tja, utöver de myriarder av löv som vi har från alla ekar, björkar, kastanjer, lönnar, ädelkastanj, valnöt, tulpanträd och allt annat :-D är det perfekt att städa häststall och ytterförråd med.
Perfekt Blåskraft för det vi ska ha maskinen till. 7,2N
Perfekt Blåskraft för det vi ska ha maskinen till. 7,2N
Klicka här för att svara