14 210 läst ·
122 svar
14k läst
122 svar
Avslutad: Vi tävlar ut alla grästrimmers från testet!
Fantastiskt roligt att vinna, matchar mitt befintliga batterisystem dessutom.
Tack så mycket. 👍👍
Blev dessutom en mycket trevlig överraskning att DHL ville leverera ett paket då jag avprenumererat på svar i denna tråd och missade den notisen.
Har varit ute och provkört vinsten och den funkar mycket bra. Vi kommer få det fint ihop.
Tack så mycket. 👍👍
Blev dessutom en mycket trevlig överraskning att DHL ville leverera ett paket då jag avprenumererat på svar i denna tråd och missade den notisen.
Har varit ute och provkört vinsten och den funkar mycket bra. Vi kommer få det fint ihop.
Marlen Eskilsson skrev:
Då var tävlingen avslutad. Tusen tack för alla idéer!
Det var verkligen inte lätt att välja ut vilka som skulle vinna, men nu har juryn stött och blött detta och lyckats komma fram till 6 stycken värdiga vinnare av varsin grästrimmer från testet. Vinnarna är:
Makita DUR368L - medlemmen @Unikt namn
Husqvarna 215iL - medlemmen @UlrikaSpg
Bosch AdvancedGrassCut 36 - @buffyin
Black+Decker BCSTA536L - @tjejgrej
Stihl FSA57 - @Abies koreana
Greenworks G40LT30 - @Marcus Engstrand
Stort grattis till er! Vi skickar grästrimmern till adressen ni har angett i profilen.
Grattis till alla ni som vann 🥇 man får hoppas på bättre lycka i andra kommande tävlingar 😊Unikt namn skrev:
Fantastiskt roligt att vinna, matchar mitt befintliga batterisystem dessutom.
Tack så mycket. 👍👍
TheImprovisor
Allvetare
· Västkusten
· 1 835 inlägg
TheImprovisor
Allvetare
- Västkusten
- 1 835 inlägg
Nu är det snart dags att ställa in grästrimmern för vintern.
Vann Husqvarna-trimmern i tävlingen och efter att ha låtit den tjänstgöra hela sommaren har jag inget negativt att säga om den.
Den fungerar mycket bra och är lätt att jobba med. Min tomt är lite kuperad så jag uppskattar de steglösa inställningsmöjligheter som finns beträffande skaftlängd och handtagets placering.
Batteritiden, 30-40 minuter, gör att man får ladda mellan varje användning, men räcker gott till ett användningstillfälle.
Ännu en gång: Tack för vinsten 🙏
Vann Husqvarna-trimmern i tävlingen och efter att ha låtit den tjänstgöra hela sommaren har jag inget negativt att säga om den.
Den fungerar mycket bra och är lätt att jobba med. Min tomt är lite kuperad så jag uppskattar de steglösa inställningsmöjligheter som finns beträffande skaftlängd och handtagets placering.
Batteritiden, 30-40 minuter, gör att man får ladda mellan varje användning, men räcker gott till ett användningstillfälle.
Ännu en gång: Tack för vinsten 🙏
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Avslutad: Vi tävlar ut fönstertvättarna från testet!
Tävling -
Avslutad: Vi tävlar ut stekpannor från testet!
Tävling -
Avslutad: Vi tävlar ut robotdammsugarna från testet
Tävling -
Avslutad: Vi tävlar ut de batteridrivna gräsklipparna från testet!
Tävling -
Avslutad: Vi tävlar ut julgransfötter från testet!
Tävling