9 659 läst ·
98 svar
10k läst
98 svar
Avslutad: Vinn en skön värmeväst
2. Västen har tre värmeläge.
1. Jag är i jättestort behov av Genzo värmeväst eftersom jag står ute, i ur o skur i 12 timmar per dag, nästan hela december månad och säljer julgranar. Mycket stimulera arbete där man träffar många härliga människor men herregud vad kylan kan bita i skinnet. Hade varit en VARM DRÖM att vinna Genzos värmeväst. Hade gjort mig både varm i kropp och själ.
1. Jag är i jättestort behov av Genzo värmeväst eftersom jag står ute, i ur o skur i 12 timmar per dag, nästan hela december månad och säljer julgranar. Mycket stimulera arbete där man träffar många härliga människor men herregud vad kylan kan bita i skinnet. Hade varit en VARM DRÖM att vinna Genzos värmeväst. Hade gjort mig både varm i kropp och själ.
Min fru vill gärna ha en väst som värmer.
Även jag kan nog få låna den ibland.
Med 3 värmelägen och start- turbo borde vi kunna fortsätta några år till med våra promenader trots ålder och diverse krämpor.
Även jag kan nog få låna den ibland.
Med 3 värmelägen och start- turbo borde vi kunna fortsätta några år till med våra promenader trots ålder och diverse krämpor.
1. Hade gett bort denna värmeväst som en sen julklapp till min mor som är så frusen av sig men ändå älskar friluftslivet.
2. Västen har 3 olika värmelägen
2. Västen har 3 olika värmelägen
3 värme lägen den skulle vara bra när man jagar man sitter länge och stilla då kan det bli kallt
1. Jag jobbar utomhus och har en råsnål arbetsgivare som inte håller oss med riktigt varma kläder till vintern utomhus så denna skulle göra mina arbetsdagar mycket drägligare.
2. Västen har tre värmelägen plus ett speciellt startläge för att snabbt få upp värmen
2. Västen har tre värmelägen plus ett speciellt startläge för att snabbt få upp värmen
!.Såklart vill jag denna vinna eftersom jag jobbar ute på en öppen flygplats där vinden har stor chans att få mig att frysa .Är väldigt frusen av mig och älskar vara ute på fritiden men kylan hindrar mig från att gå ut eftersom jag är så frusen av mig.
2. Västen har tre olika värmelägen plus ett speciellt startläge för att snabbt få upp temperaturen.
2. Västen har tre olika värmelägen plus ett speciellt startläge för att snabbt få upp temperaturen.
Då var årets sista tävling avslutad! 🙂
Många frusna byggahusare var sugna på denna härliga och värmande vinst och vi tackar för alla fina motiveringar och tävlingsbidrag.
Dagens vinnare är: @surfarn inlägg #4 - vi hoppas att västen ska värma gott i vinter, stort grattis till dig 🥳🌲☃️
Önskar er alla en riktigt god jul och gott nytt år! 🎅
Många frusna byggahusare var sugna på denna härliga och värmande vinst och vi tackar för alla fina motiveringar och tävlingsbidrag.
Dagens vinnare är: @surfarn inlägg #4 - vi hoppas att västen ska värma gott i vinter, stort grattis till dig 🥳🌲☃️
Önskar er alla en riktigt god jul och gott nytt år! 🎅
Klicka här för att svara