maah
maah: Hittade tack vare den sidan fram till Ecophon som säljer en liknande, tror den funkar lika bra. Tack!
2 svar · 1,9k läst
·
N
nia79: [citat] Fantastiskt!! Vi beställer ofta hem alla basvaror och sån skit så tar vi och köper proteinet hos feskarn eller köttis. Helt klart att rekommendera!
20 svar · 4,8k läst
hsd
hsd: Imponerande arbete
1 svar · 857 läst
A
Atom: Nu är det fixat. Lite masonit på golvet. Fuktade baksidan med spray från strykjärnet. Värmde via tygtrasa från baksidan med strykjärnet på max. Huden drog sig lite på baksida och hårdnade. Perfekt resultat!
2 svar · 786 läst
·
P
Paxman: Lånar tråden istället för att starta en ny, hoppas att inte TS tar illa upp. Den här eldningssäsongen har jag också upplevt knaprandet i veden. Det är i majoritet tallved som är drygt ett år gammal och hittills har jag varit ganska säker på att det är blåhjon eftersom det bara varit tallklabbarna som det knaprats på, och jag sett mjölet, gångarna och larverna. Vi har vedkassetten
19 svar · 32,9k läst
·
galento
galento: [citat] Tusan,det låter inget vidare Yrrol.Har en jänkar pickup sen 10 år och det är antagligen den bästa bil jag haft. Visserligen drar den en del soppa men ack så slitstark och nyttig.
72 svar · 34,1k läst
·
KnockOnWood
KnockOnWood: [citat] Också försent, men den bästa lösningen är väl att förvara tandborstarna liggande? Den enklaste lösningen faktiskt. (kallas Columbi ägg :thumbup: ) Så gör vi här i huset. De är ju så rangliga att de bara ramlar omkull annars vid minsta nysning :)
13 svar · 2,1k läst
·
nimhed
nimhed: 25kg Betong ger väl ca 13-15 liter betong, vet inte hur det är med gips (förmodligen mer, då det väger mindre). Kan du inte beskriva lite mer vad du ska göra, så får du nog mer tips.
12 svar · 1,1k läst
K
knipo: Hmmm. Har det försvunnit inlägg i debatten? Har jag gjort något olämpligt?
60 svar · 10,6k läst
prototypen
prototypen: Samt en hel del diväteoxid, dödligt i stora mängder. Kan ge skallskador eller kvävning. Protte
3 svar · 1,2k läst
·
arneri68
arneri68: Vet inte orsaken till att du har en egen webserver, men det kostar inte många kronor per månad att placera sin sajt hos en ISP. Jag betalar
9 svar · 1,2k läst
O
oceanis: [citat] Helt rätt kan bara hålla med dig. Men det bör ju trots allt gå hand i hand, snyggt och enligt regelverket. För bara snyggt kommer annars att skapa trådar med kritik från någon som drabbats av tex vattenskada pga felaktig installation hur snygg den än är.
76 svar · 18,5k läst
·
C
CM1234: Förlorat min mormor och två morbröder till cancer, och för några veckor sen visade det sig att sambons mamma har bröstcancer (första behandlingen idag). Kändes nästan värst när de fnittrande valde ut löshår, men det var kanske deras sätt att hantera....skiten.
29 svar · 3,4k läst
Dracula
Dracula: [citat] Hur långa är ni två? Orkar du ta mått på dig själv mellan mitten på axeln o mitten på höften? :) Skulle va kul o höra. Jag har 60cm. Jag kan tyvärr inte avgöra var i sängen zonerna börjar o slutar, men skulle kunna ta reda på det då tillverkaren är Svensk. Har sovit för få dygn för att kunna uttala mig fullt ut nu. Jag själv tror jag ligger bättre om jag hoppar ner
5 svar · 9,4k läst
Dracula
Dracula: [citat] tack tack. jag var idag på mio, o deras sängar på displayen har också "rätt" storlek på sina bäddmadrassen.
4 svar · 6,7k läst
B
BjEagle: Sons of anarchy, black sails, game of thrones och återigen Californication... där har du mer eller mindre alla typer av droger, våld, sex och bittra män =)
17 svar · 3,1k läst
P
Pierre_r: Tack för tipset, ska fråga dom om det fortfarande inte finns någon på usa skroten. Ja, dom är bättre än att ha ett släp efter en vanlig bil, min har dessutom 8fots flaket så den har nästan större lastyta än ett normalstort släp.
5 svar · 1,2k läst
Y
Yrrol: Avanza hjälper än att flytta från annan bank. Funderar på räkna ifall det vore värt det.
5 svar · 1,9k läst
P
peroande: [citat] Det är en smidig funktion. Tänk dock på att det skattemässigt räknas som försäljning och nyköp.
45 svar · 7,9k läst
H
HEM2121: Gå till denne man som finns i Vänersborg, har en praktik där vet inte hur han bar sig åt, men typ en avslappningsövning, och sen har vi inte rökt ett endaste bloss. Man tror inte det är sant men det fungerar! Ring Joel 070-4868183
11 svar · 1,6k läst
O
obell: Har en gammal streamliner i glasfiber som snart är 30 år och det är den bästa box som finns. Köp en begagnad och passar inte färgen så kan man alltid lacka om den.
101 svar · 15,0k läst
·
A
A-Man_08: [citat] Ändå skriver du det i inlägg #46?
60 svar · 14,6k läst
·
Thyro89
Thyro89: Fyndade en Epson EH-TW5210 nu under black friday! Är SJUKT nöjd med den, och jag tror inte att serierna runt om kring är något sämre! Med andra ord, jag rekommenderar en Epson!
4 svar · 1,5k läst
H
Henri: Jag har inte märkt att mitt gamla batteri på 60 Ah har skadats trots mångårig och regelbunden laddning med en gammal och "olämplig" laddare. Dock har det batteriet inte utsatts för kyla eftersom den bilen nästan enbart körs på sommaren. Är nu rädd om mitt nyinköpta batteri till min andra bil som körs året om. När jag googlar kan jag läsa en samfälld varning för min gamla laddare
6 svar · 7,4k läst
A
AG A: [citat] Tack Corre! Det tycks som att "normal" dragkapacitet avser rullande last vid ca 30 graders lutning.
5 svar · 3,5k läst
C
corre: Dålig jord är ju en klassiker. Dra åt och rengör alla jordpunkter runt batteri, motorblock och tändningsmoduler. Startmotorns jordning kanske är frisk, men punkten till tändningmodulerna kanske får ett spänningsfall och kombinerat med spänningsfallet när startmotorn går så sjunker det lite för mycket.
20 svar · 14,2k läst
E
Elin1: Hej! Du kan surfa till Pricerunners Bredband sida och jämföra olika Bredband samt mobil bredband leverantörer: http://abonnemang.pricerunner.se/bredband.php samt http://abonnemang.pricerunner.se/mobilbredband.php MVH
67 svar · 11,1k läst
Shakula
Shakula: En ny eller begagnad PS3 (eller annan konsol) kanske funkar ok?
12 svar · 1,7k läst
Mugmaz
Mugmaz: [citat] Vet inte vilka Aquael turbo filter du tittat på men det finns 500,1000,1500,2000 l/h. 500 blir lagom till dig. Dom går att strypa. Kör själv med 2000 till 300 liter. En generell regel är vattnet ska cirkulera 3 ggr i timmen. Men Malawiciklider som jag har vill ha mycket ös.
4 svar · 1,5k läst
nino
nino: Vill du handla eget kött att ta med hem så är det många grillare som rekommenderar Frölunda lilla saluhall
5 svar · 1,1k läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.