Jag har tittat in på byggahus ett par gånger på "lunchen" och har noterat att det är 500+ inloggade så dags, kl 03 på natten alltså.
Är vi så många användare här så dags? Och varför är ni uppe?

Själv är jag ett nattkreatur (alltid varit) som för stunden även jobbar natt. :thumbup:
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Många av oss vaknar till då och då mitt i natten (beroende på ålder och hälsoläge).
Och då är det lätt att kika in på BH för att fördriva några minuter innan John Blund kommer med sömntåget nästa gång :)
 
  • Gilla
fremax och 4 till
  • Laddar…
628 online just nu men bara en som vågar "erkänna" varför han är inloggad nattetid :)

Inga småbarnsföräldrar? Någon som bytt tidszon? Jag kan väl omöjligt vara ensam nattjobbare? (meningslös notis, men min telefon ville byta ut nattjobbare mot svartjobbare :x )
 
Jag jobbar natt så sitter och och läser lite trådar för att döda tid :)
 
  • Gilla
Tykon
  • Laddar…
Jag gissar att bh tror jag är online bara för att datorn, telefonen och ipadden är igång även när inte jag är det....
 
  • Gilla
-RB-
  • Laddar…
MatiasS: Du är inte grön nu, online alltså :)

598 online nu.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.