1 213 läst ·
5 svar
1k läst
5 svar
Nattugglor
Jag har tittat in på byggahus ett par gånger på "lunchen" och har noterat att det är 500+ inloggade så dags, kl 03 på natten alltså.
Är vi så många användare här så dags? Och varför är ni uppe?
Själv är jag ett nattkreatur (alltid varit) som för stunden även jobbar natt.
Är vi så många användare här så dags? Och varför är ni uppe?
Själv är jag ett nattkreatur (alltid varit) som för stunden även jobbar natt.
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Många av oss vaknar till då och då mitt i natten (beroende på ålder och hälsoläge).
Och då är det lätt att kika in på BH för att fördriva några minuter innan John Blund kommer med sömntåget nästa gång
Och då är det lätt att kika in på BH för att fördriva några minuter innan John Blund kommer med sömntåget nästa gång
Produkter som diskuteras: "fördriva"
Penselpaket med moddlare & anstrykare
Paket med tre anstrykare/moddlare
500 kr inkl moms
617 kr
Läs mer
628 online just nu men bara en som vågar "erkänna" varför han är inloggad nattetid 
Inga småbarnsföräldrar? Någon som bytt tidszon? Jag kan väl omöjligt vara ensam nattjobbare? (meningslös notis, men min telefon ville byta ut nattjobbare mot svartjobbare :x )
Inga småbarnsföräldrar? Någon som bytt tidszon? Jag kan väl omöjligt vara ensam nattjobbare? (meningslös notis, men min telefon ville byta ut nattjobbare mot svartjobbare :x )
Klicka här för att svara
