A
ajn82: [citat] Om du är orolig att folk ska spåra dig kanske du ska sluta dra sanma poly historia i varje inlägg, i varje forum du är aktiv, lätt att koppla ihop dina användare mellan olika siter.
472 svar · 48,1k läst
·
KnockOnWood
KnockOnWood: [citat] Ja, i dag står väl det mesta och väger, inte bara politiken och nöjesparkerna :geek: Men stort lycka till med ditt val! Det kommer säkert att bli till det bästa. Och det ger ju en bra skjuss för självkänslan att veta att man är efterfrågad på marknaden!
15 svar · 3,5k läst
Skogspromenix
Skogspromenix: Kan tipsa om scriptet "decrapifier" som man kör iom nyinstallation
9 svar · 1,4k läst
T
tompaah7503: Okay, tack, då får det bli så. :)
5 svar · 1,8k läst
MultiMan
MultiMan: Som sagt, bild på skadorna, annars blir det svårt att ge råd om behandling. Medlet du nämner (som jag aldrig använt förvisso) kan fungera vid lättare skador. Hur man ska göra beror på skadornas djup och lackens typ (med eller utan klarlack).
5 svar · 5,0k läst
K
knipo: Det där att autokorrekt väljer de ord man skriver mest börjar jag bli tveksam till att det stämmer. Ofta väljer denna aJFån ord som jag aldrig har skrivit o dessutom ibland ord som inte ens finns. (I svenska språket.) Men visst lär den sig ord, det har jag märkt.
42 svar · 8,7k läst
·
T
Anonymiserad 168520: [citat] Jag hoppas på att tråden stängs så känner jag mig nöjd :)
9 svar · 1,8k läst
·
S
sawdustmaker: [citat] Avloppsrensare löste det!
8 svar · 3,9k läst
Anders243
Anders243: Tack för alla bra uppslag! Jag ska ringa runt lite imorgon och se.
7 svar · 2,9k läst
H
Hella1: Googla fram Whatcar, välj märke och årsmodell så får du en bra sammanfattning.
1 svar · 1,4k läst
Rabbithole
Rabbithole: E-Niro är rätt pigg med sina ca200hk så där räcker effekten till utan problem. Tycker den är ganska trevlig och bättre inredning än Kona Behövs dragvikten så har t.ex. XC40 Electric 1500kg
12 svar · 2,4k läst
·
prototypen
prototypen: Jag klarar det på min justersåg men det är ingen hobbysåg. Spara ditt limträ till något annat, köp hyllplan som är 18 mm till dina lådor. Limträ är av gran, hyllplanen är furu, lite kuligare. Dina sågade ytor bör hyvlas, har du rikt och planhyvel? Protte
1 svar · 1,6k läst
·
optimum
optimum: Regn i Malmö?, det går över
5 svar · 904 läst
·
J
Anonymiserad 239657: [citat] Tja, tycker man att man lagt ut något väldigt billigt så anser jag väl att det är prutat och klart. Jag har en minimisumma för bilen jag skall sälja men jag kan inte lägga ut den minimisumma med prutat och klart för det kommer bara dårar som skambudar som idioter då, provade nämligen i helgen som gick och lägga ut den för 7 tusen över min minimisumma, och ändå billigast i
141 svar · 25,6k läst
·
P
pennybridge: Då var det midsommar snart igen! Hur ser planerna ut för folket?
7 svar · 1,1k läst
·
J
j-o75: [citat] Detta gäller enbart startknappen alltså Windowsknappen och inte någon annanstans.
19 svar · 1,9k läst
House of Terror
House of Terror: Jag har blivit maniskt besatt i något som inte handlar om huset eller projekt. Och det är i något så trivialt som i de inbyggda kamerorna i min tjänstebil Tesla Model 3 och dess videos. Det roligaste med bilen. Har varit sjuk nu och haft så mycket tid att gräva ner mig i det att jag började kontakta folk som lagt ut intressanta filmer för o höra mer om deras händelse. Slutade i att jag
0 svar · 976 läst
ofrivillige_hantverkaren
ofrivillige_hantverkaren: [citat] Grannen ska montera. Poly-kristallina solceller är lättast att få tag på - han ville helst ha mono-kristallina men går med det första av bra kvalite tillverkade i Sverige. Delar med mig av lite tips - det är lättast och snabbast att ta in offerter för montering och solcellerna (el firmor tjänar ju extra på solcellerna), värst är om du köper cellerna separat vilket kan bli
3 svar · 1,1k läst
plåtrickard
plåtrickard: [citat] Håller i princip med... Men börjar med åren inse att det är ganska praktiskt ibland... Dock har själv för lite lastvikt för det..
23 svar · 10,1k läst
·
R
Robban66: Hej, jag kikar på att köpa nån EL ATV till grabbarna som är 9 och 6 år så tänker att runt 1000 W räcker. Kanske lite mer. Men de flesta har så lång laddtid, 6-8 h är för segt. Är det någon som har tips där laddtiden är mer rimlig eller finns inte det?
9 svar · 13,0k läst
M
martinradbo: Seriöst hade du kunnat få skicka med mitt avtal via Posten eller nån av de andra. Dock bara standardavtal så det brukar bli ganska dyrt. Tror faktiskt man kan komma billigare undan med fraktjakt eller något liknande.
13 svar · 7,0k läst
sunnis
sunnis: [citat] Flex VRG 3401 om du vill ha en bra allt-i-allo hemmamaskin. Finns en schysst kopia på den som heter Vertool Force Drive som kan köpas från England för någon tusenlapp om man inte vill betala Flex "premium" pris. Det är en tvångsoscillerande maskin som roterar och oscillerar samtidigt. Annars finns det mängder med Rupes-kopior som rena oscillerande maskiner. De kommer man väldigt
17 svar · 11,7k läst
·
Ö
Öland123: Om vi helt och hållet håller religionen utanför ämnet som sådant eftersom det inte är Gud som skapat religionen utan människan, så är döden lika naturlig som födseln. Att vi sedan gläds mer av en nyfödd än av en bortgången ligger mer på det psykiska planet. I synnerhet för människan men även för vissa däggdjur.
8 svar · 2,1k läst
Myrstacken
Myrstacken: Påminner lite om en grävling som tuggar på isterband.. Men skulle också kunna vara en näktergal.. Ljuden är snarlika
3 svar · 1,1k läst
·
harry73
harry73: [bild] Det går fortfarande att lyckas, för jag är inte helt övertygad. Denna kan det också vara RB3107
8 svar · 1,4k läst
·
Marlen Eskilsson
Marlen Eskilsson: Ända sedan starten 2001 har vi finansierat vår verksamhet med annonser. Eller rättare sagt, de första tre åren jobbade jag heltid idéellt i princip, eller man kan säga att det var Per som finansierade uppbyggandet av Byggahus.se genom sin konsultverksamhet. Han och jag har kört våra företag i samma AB. Jag har hjälpt honom med konsulteriet och han har hjälpt mig med Byggahus.se.
153 svar · 13,8k läst
·
tommib
tommib: Det där är en siren/blixtfyr till ett trådlöst larm. Hörselkåpor rekommenderas vid demontering då den kan vara sabotageskyddad.
2 svar · 1,5k läst
·
Hep
Hep: Det ska vara så och har alltid varit så. Ungefär som att brandsläckarna i Jordanien är blå. Det bara är så.
4 svar · 1,7k läst
Mikael_L
Mikael_L: Jag brukar inte dricka vatten i poolen. :cool: :beer:
11 svar · 1,7k läst
·
JA”Snabbe”
JA”Snabbe”: [citat] Bolaget ska inte utföra förbättrande åtgärder, dock blir det ju oftast så när man får ta nya delar. Är bilen äldre än 2 år så ska man söka beg, dock finns det oftast få beg delar till så pass nya bilar. Man får dock inte använda äldre delar än bilen, dvs man får inte ta en dörr från en 2014 om bilen är från 2015.
7 svar · 1,4k läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.