225 516 läst ·
2 243 svar
226k läst
2,2k svar
Barnen på förskolan när man är hemma och bygger
Renoveringsnovis
· Stockholm
· 647 inlägg
Det nämns inget om olika svetsare, ”svetsaren” (i bestämd form) måste vara samma som ”En svetsare” i meningen innan...?
Renoverare
· Stockholm
· 20 336 inlägg
A:barn är Anders egna bastarder, impregnerade med premiumgener.H hellem skrev:
För övrigt hänger jag inte riktigt med:
Att "integrera" stökiga barn i en klass och i jämnlikhetens namn låte det/de förstöra för alla de andra, är ren barnmisshandel.
När jag gick i skola, samlades odågorna i en Obsklass ledd av en lärare med hårda nypor och mycket pondus. Problemet löst.
Staffan
Renoverare
· Stockholm
· 20 336 inlägg
A och b barnen kan troligen samsas i samma rum, all undervisning bör ta hänsyn till individen, så är nog ofta fallet. De extremt intelligenta/snabblärda kan nog få hoppa en klass uppåt eller gå före i läroplanen. Jag tror dock alla dessa individer kan samsas i ett rum utan att förstöra för varandra. De som väl Stefan menar kallades OBS barn bör, inte för egen skull men, för att inte förstöra för alla andra separeras oavsett intelligensnivå.
Alla är vi skyldiga att få möjlighet till förstklassig undervisning, men inte på bekostnad av alla andra.
Alla är vi skyldiga att få möjlighet till förstklassig undervisning, men inte på bekostnad av alla andra.
Medlem
· Halland
· 4 516 inlägg
Det tar 30-40 minuter att gå en väg till skolan och ungefär lika långt hem, backig terräng. Skolan börjar 8.00 och slutar 13.00. Blir mycket sönderhackat. Och det är fortfarande ingen självklar rättighet i Göteborg att få timmar för samtliga fritidshem är överbelastade så de får prioritera även mellan de som arbetar.Demmpa skrev:
Svetsa ihop en vettig regering är han inte kapabel till, resultatet blev en usel svetsning med väldigt mycket miljöparti-slagg som det krävs en förbannat stor slägga för att få bort. Bättre att svetsa om alltihopa med bättre chefs-svetsare, bättre elektroder och lite mindre pendlingAndersMalmgren skrev:
Edit: Och naturligtvis med väldigt högre kvalitet på råämnena du svetsar ihop.
Redigerat:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden