I somras så levererade PostNord ett paket till iss till grannen istället, det skulle kvitteras (FedEx) men det brydde sig inte PostNord om utan de kvitterade själva.

Levererade de då paketet personligen till grannen? Nej, de hade lagt det på hans gård i en hög med skruv och annat byggmaterial så grannen hade inte sett det.

Efter fyra dagars letande så hittade vi paketet. PodtNord hade då redan "verifierat" att paketet inte längre låg kvar på min gård...

Inte många rätt där inte. Kundtjänst på FedEx var grymt less på PodtNord, de berättade att de hade liknande fall flera gånger per dag.

• Wow
civilingenjören
  • Laddar…
pacman42 pacman42 skrev:
I somras så levererade PostNord ett paket till iss till grannen istället, det skulle kvitteras (FedEx) men det brydde sig inte PostNord om utan de kvitterade själva.

Levererade de då paketet personligen till grannen? Nej, de hade lagt det på hans gård i en hög med skruv och annat byggmaterial så grannen hade inte sett det.

Efter fyra dagars letande så hittade vi paketet. PodtNord hade då redan "verifierat" att paketet inte längre låg kvar på min gård...

Inte många rätt där inte. Kundtjänst på FedEx var grymt less på PodtNord, de berättade att de hade liknande fall flera gånger per dag.
Illa illa.
Jag skulle för några år sen få en vattenkokare levererat till mig men leverantören råkade skicka det till affären istället. Problemet var bara att affären gått i putten och någon tog sonika emot paketet och försvann.
Kommer inte ihåg om postnord eller leverantören fick stå för nyleverans men jag fick min vattenkokare till slut men först fick jag med min basröst övertala dom om att jag inte hette Sara :oops:

K karlmb skrev:
Ok, paket ska levereras innan arbetsdagens slut...
Har en känsla av att "paketet inte gick att leverera" och att det snart dyker upp i appen...
Nu är plötsligt förväntad lev imorgon.

• Wow
Maria T
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.