Information & Feedback
hsd: Ja just så, dagen efter dock inte exakt 24 timmar men mer än 12, alla bevakningar är omedelbar
Jonatan79: Bästa forumägare. När jag tuffar på som bäst på Spotify med min Ipad en fredagskväll och loggar in på Byggahus.se stör reklambannern ut musiken och stänger av allt :( Verkar vara Plannjas reklam som stör ut Spotify. Går det att ordna? Tack för en suveränt fourm och trevlig helg önskas. / Jonatan79
[SH]: [citat] Låter lovande, ska hålla koll för att se om det fungerar.
Per Eskilsson: Klicka på Bevakningar > Bocka i rutorna till höger > Klicka på knappen "Valda ämnen" under listan och välj "Inga meddelanden via e-post". Så här ser det ut: [bild]
Per Eskilsson: [citat] [citat] Idag har vi fixat så att man inte bara ser bevakade forumtrådar utan även bevakade forum under Bevakningar. Så här ser det ut på datorn: [bild] Och så här ser det ut i mobilen: [bild] Från och med imorgon har vi även fixat så att Bevaka-knappen (eller stjärnan i mobilen) som syns ovanför listan över forumtrådar tar hänsyn till den bevakningsinställning man gjort
Isakare: Idag blev det nått nytt fel, när jag klickar på logga in med Facebook får jag upp en sida där jag ombeds sammankoppla mitt konto med Facebook, har jag inget konto ska jag skapa ett, men det går inte för mitt användarnamn (Rikard Gjersvold) och lösenord är upptaget ?? Det har blivit nått moment 22. Gäller mobilsidan, datorn funkar. Edit: Sen senast är det nära nog omöjlig att zappa
huggan: Kolla dina inställningar för bevakningar så du har valt att du ska få e-post.
Charlie2: Ok, tack för svar!
OskarJ: Det går förstås att implementera en chat-funktion här på sidan också, men det känns lite som att gå över ån efter vatten när det redan finns smidiga lösningar klara att använda. Det är dessutom inget som hindrar att det läggs upp en webbaserad irc-klient här på sidan som sen ansluter till en irc-kanal som även går att ansluta till från valfri irc-klient. Vad säger de som
anders07: [citat] Det märkliga där vara att det visade SHA256 som hash algoritm när jag kollade det. Som sagt, nu med nytt intermediate så har jag ett grönt och fint hänglås!
magda136: [citat] Och du har väntat läääänge, det ska gudarna veta. För ingenting liksom..... :)
TeroM: Mitten-klick funkar så länge det inte är ändrat till ngn annan funktion. Håll ner Ctrl knappen och klicka men vänster som vanligt så öppnas det i en ny flik utan frågor.
Per Eskilsson: [citat] Va bra! [citat] Det går bra. Jag är en enkel man med enkla vanor. :D
Marlen Eskilsson: Sagt och gjort, nu samlar vi alla bloggar på Byggahus.se/husbloggar! https://www.byggahus.se/husbloggar/
Per Eskilsson: Precis, i mobilen klickar du på stjärnan och på datorn klickar du på Sluta bevaka-knappen när du befinner dig i en forumtråd.
Roland112: de jag kan tänka mig kan bli ett problem är om man inte stoppar ner röret som ska ner i vattenlåset tillräckligt långt, då kommer lukt smita upp i det raka röret på bilden. Det raka röret från kommoden måste ligga aningen längre ner än nivån på botten av avloppsröret från väggen. [bild]
yonna: Det knepiga är att det funkar ibland - men bara ibland. Jag har laddat ner appen o kör Android Samsung platta. Har funkat tidigare.
Demmpa: Se tråden https://mobil.byggahus.se/forum/information-feedback/187379-byggahus-lanserar-iphone-och-android-app-30.html#post2317245 inlägg 879 och framåt
DennisLarsson: Hej. Följer fler och fler trådar här på forumet. Men allt som oftast ebbar de ut i diskussioner som inte helt är intressanta och med dagens notifikationer. blir det ganska snabbt tröttsamt. Skulle vilja ha ett alternativ som ger mig en notifikation när trådskaparen svarar i tråden. På så sätt kan man hålla koll på när det kommer uppdateringar utan att behöva läsa varje inlägg.