AndersMalmgren skrev:
Jag gillar forum som skriver ut när en kommentar var inlagd via mobilsiten
Varför är det bra?
 
För att då vet folk varför man skrev något konstigt. Exempel så här skriver sweclockers.com

Skickades från m.sweclockers.com
 
  • Gilla
magda136 och 1 till
  • Laddar…
Skriver man konstigare saker vis mobilsajten? Känns som att jag missar något .
 
Autocorrect :P (Det är väl därför man mail ofta avslutats med Skickad från min iPhone)
 
  • Gilla
elpaco
  • Laddar…
Per Eskilsson skrev:
Hänger inte med. Utveckla gärna så jag förstår.
Autokorrigeringen har korrigerats. En kommentar som inte längre är aktuell är borttagen

(avstängd blev avstånd).
 
Använd med fördel rapportera knappen på "skumma" inlägg/PM. På så sätt ser hela moderatorsgruppen att det finns något som behöver tittas till.
Då finns det en god chans för att tex oönskade spammare åker ut lite snabbare
 
Mikael_L
magda136 skrev:
Va, jag har INTE fått något PM. Jag känner mig kränkt och välsignad på samma gång. Märklig känsla kan jag lova :)
Hmppfff
Jag har inte fått något PM.
Så tydligen är jag inte någon "mycket kompetent människa" ... lalala


Nåväl, det har ju ju förstås misstänkt länge, lite skönt att få det bekräftat. ;)
 
Mikael_L skrev:
Hmppfff
Jag har inte fått något PM.
Så tydligen är jag inte någon "mycket kompetent människa" ... lalala


Nåväl, det har ju ju förstås misstänkt länge, lite skönt att få det bekräftat. ;)
Och du har väntat läääänge, det ska gudarna veta. För ingenting liksom..... :)
 
  • Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.