Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 214 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 214 inlägg
Autocorrect
(Det är väl därför man mail ofta avslutats med Skickad från min iPhone)
Använd med fördel rapportera knappen på "skumma" inlägg/PM. På så sätt ser hela moderatorsgruppen att det finns något som behöver tittas till.
Då finns det en god chans för att tex oönskade spammare åker ut lite snabbare
Då finns det en god chans för att tex oönskade spammare åker ut lite snabbare
Hmppfffmagda136 skrev:
Jag har inte fått något PM.
Så tydligen är jag inte någon "mycket kompetent människa" ... lalala
Nåväl, det har ju ju förstås misstänkt länge, lite skönt att få det bekräftat.
Klicka här för att svara
