Noterar att forumet sedan igår ser väldigt konstigt ut. Dels är texten generellt sett mindre vilket ger lite väl liten text samt fult stora mellanrum mellan ämnen när man listar dessa i ett underforum.

Dessutom ser rutorna med sidnummer som finns i trådar med flera sidor helt groteska ut. Där är det stor textstorlek som gäller.

Ovanstående upplever jag både i en modern Firefox och dito Chrome, båda på en Linuxplattform.
 
Tack för felrapporten. Kollar på detta imorgon.
 
Prova nu igen. Nu ska det se rätt ut.
 
  • Gilla
Bo.Siltberg och 1 till
  • Laddar…
Jag ser inte av de "trasiga" delarna längre.
 
Ser bra ut igen, topp!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.