1 437 läst ·
4 svar
1k läst
4 svar
Trasig CSS?
Noterar att forumet sedan igår ser väldigt konstigt ut. Dels är texten generellt sett mindre vilket ger lite väl liten text samt fult stora mellanrum mellan ämnen när man listar dessa i ett underforum.
Dessutom ser rutorna med sidnummer som finns i trådar med flera sidor helt groteska ut. Där är det stor textstorlek som gäller.
Ovanstående upplever jag både i en modern Firefox och dito Chrome, båda på en Linuxplattform.
Dessutom ser rutorna med sidnummer som finns i trådar med flera sidor helt groteska ut. Där är det stor textstorlek som gäller.
Ovanstående upplever jag både i en modern Firefox och dito Chrome, båda på en Linuxplattform.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Tack för felrapporten. Kollar på detta imorgon.
Klicka här för att svara