2 027 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Bevakningar på Mobilversionen
om man "stjärnmarkerar" en tråd på mobilsidan, så hamnar den i bevakningar. Men den respekterar inte inställningen om mailbevakning utan får alltid valet "omedelbart".
Jag kan inte heller hitta något sätt att redigera mailbevakningsinställningarna för bevakningar från mobilversionen. Viewsubscriptions på Mobilversionen saknar alltså "bevakningsval".
Jag kan inte heller hitta något sätt att redigera mailbevakningsinställningarna för bevakningar från mobilversionen. Viewsubscriptions på Mobilversionen saknar alltså "bevakningsval".
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Tack för rapporten. Detta "bugg" är egentligen ingen bugg enligt systemet men den uppfattas så av oss som användare. Finns med på att göra listan men har aldrig prioriterats tillräckligt högt.
Inställningarna du kan göra gäller ENDAST för trådar som automatiskt bevakas när du skriver någonting i dem! Det gäller INTE för trådar som du valt att "BEVAKA" med stjärnan eller knappen!
Prioriterar upp den i listan över saker att ta tag i.
Inställningarna du kan göra gäller ENDAST för trådar som automatiskt bevakas när du skriver någonting i dem! Det gäller INTE för trådar som du valt att "BEVAKA" med stjärnan eller knappen!
Prioriterar upp den i listan över saker att ta tag i.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Nu har vi fixat så att "stjärnmärkningen" i mobilsajten tar hänsyn till vilka bevakningsintällningar man har.
Klicka här för att svara