Jag tillhör den lilla skara som varken använder iOS en Android, så jag får hålla tillgodo med mobilsidan, men den har å andra sidan fungerat utmärkt tidigare.
Men på senaste har nått hänt, sidorna laddas in segt, skrollar man lite för fort kommer ingenting upp och man får vänta, dessutom klickar man ofrivilligt på både reklam och trådar när man skrollar.
Sen går det inte att logga in längre via Facebook, den knappen har slutat fungera sen det även dyker upp reklam när man ska logga in.

Jag har full förståelse att man måste ha reklam för att driva en sån här sida, men nu har det gått ut över användarvänligheten.

Vilken webbläsare använder du i mobilen och vad har du för mobiltelefon?

Märker nu till min förskräckelse att "Logga in via Facebook"-knappen inte alls funkar i mobilsajten. Kollar på det imorgon. Tack för din felrapport!

Den som finns i telefonen, som är en Nokia Lumia 920 med WP 8.1, en telefon som normalt inte buggar alls.

Har som sagt tidigare funkat klockrent.

Rikard Gjersvold skrev:
Sen går det inte att logga in längre via Facebook, den knappen har slutat fungera sen det även dyker upp reklam när man ska logga in.
Nu ska det gå att logga in med Facebook igen.

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Japp :)

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Idag blev det nått nytt fel, när jag klickar på logga in med Facebook får jag upp en sida där jag ombeds sammankoppla mitt konto med Facebook, har jag inget konto ska jag skapa ett, men det går inte för mitt användarnamn (Rikard Gjersvold) och lösenord är upptaget ??

Det har blivit nått moment 22.

Gäller mobilsidan, datorn funkar.

Edit: Sen senast är det nära nog omöjlig att zappa runt på sidan utan att logga in.
Reklamen som laddar in väldigt sakta gör sida buggig, man klickar och öppnar nått så fort man försöker skrolla, har man loggat in försvinner reklamen, och allt funkar som förut, dvs hur smidigt som helst.

Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.