prototypen skrev:
Ja nu är det helknas, bara en massa textrader på min iPad.
Och bilder dyker upp i lååååånga rader.

Nog dags för en omstart

Protte
samma för mej på pc.
 
Japp, man får retro-vibbar, ungefär så här såg hemsidor ut på internet i början av 90-talet...
 
Byggahus gone retro
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Nu ska det fungera igen. Jultemat var inte helt bortstädat.
 
Nu fungerar det som vanligt igen.
 
Va....??
Är julen redan över?

P
 
Mikael_L
prototypen skrev:
Va....??
Är julen redan över?

P
Skönt, då vågar man sig ut i affärer igen. :cool:
 
hsd
Häpp
men jag får önska en god fortsättning
 
Skönt att ha vanliga färgen tillbaka igen 👍
För dom som gillar jultemat kan jag ju påminna om att det finns ett sådant tema om ni använder appen.
 
Per Eskilsson skrev:
Kan det vara så att felet dyker upp när man kör i "breddat läge"? Anledningen till min fråga är att jag lyckas reproducera felet i Safari om jag breddar sidan. I normalt läge funkar det. Ge gärna feedback, försöker fixa imorgon.
Ja, i breddat läge är inte länkarna under "bevakning" klickbara för mig (firefox). Under "deltagit" fungerar de dock.

PS. Jag tyckte den röda färgen var fin!
 
Bo.Siltberg skrev:
Ja, i breddat läge är inte länkarna under "bevakning" klickbara för mig (firefox). Under "deltagit" fungerar de dock.

PS. Jag tyckte den röda färgen var fin!
Bo och Mats, Nu går det att klicka på Bevakningar och Skicka PM i breddat läge.
 
Redigerat:
  • Gilla
Bo.Siltberg
  • Laddar…
Tack :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.