1 788 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
Chatt på byggahus?
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
Tycker det chattas i var och varannan tråd innan moderaterna får nys om det och kommer rännande med sopkvasten😜
Det går förstås att implementera en chat-funktion här på sidan också, men det känns lite som att gå över ån efter vatten när det redan finns smidiga lösningar klara att använda.
Det är dessutom inget som hindrar att det läggs upp en webbaserad irc-klient här på sidan som sen ansluter till en irc-kanal som även går att ansluta till från valfri irc-klient.
Vad säger de som utvecklar och underhåller sidan?
Det är dessutom inget som hindrar att det läggs upp en webbaserad irc-klient här på sidan som sen ansluter till en irc-kanal som även går att ansluta till från valfri irc-klient.
Vad säger de som utvecklar och underhåller sidan?
Klicka här för att svara