Jag förstår inte riktigt hur du menar. Menar du att dina bevakningsmail inte skickas ut på momangen utan dagen efter (flera timmar senare) istället? Eller har du bara råkat sitta uppe sent och fått ett bevakningsmail efter klockan 24?
Eller har du "daglig bevakning" på vissa trådar medan du har omedelbar bevakning på andra?