1 661 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Hur slutar man bevaka ett ämne?
R
Roland112
Bannad
· Västra Götaland
· 2 165 inlägg
Roland112
Bannad
- Västra Götaland
- 2 165 inlägg
Jag har gått in på länken i mailet man får där man kan ta bort bevakningar men jag förstår inte vad jag ska göra när jag väl ser alla mina bevakningar. Verkar väldigt avancerat att ta bort bevakningen!!
Renoverare
· Kalmar
· 3 054 inlägg
du av markerar stjärnan längst upp
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Precis, i mobilen klickar du på stjärnan och på datorn klickar du på Sluta bevaka-knappen när du befinner dig i en forumtråd.
Klicka här för att svara