Minulla on kysymys, kun olemme nyt rakentaneet uuden talon ja nyt terassi pitäisi rakentaa. Koska meillä on lattialämmitys perustuksessa, mietin jos teidän mielestä on mahdollista rakentaa kelluva terassi, joka lepää 6 lecaharkon päällä pitkin kolmea kantolinjaa, jolloin niitä on yhteensä 18 lecaharkkoa. Kantolinjat ovat 45x170 ja ne on kiinnitetty 145x45 lattiasoilla palkkikengillä. Kiitollinen mielipiteistä, sillä en ole vielä tehnyt muuta kuin kehyksen.

Peter

Viimeksi muokattu:
Kyllä, se on mahdollista. Mutta mitä oikeastaan ​​ihmettelet? Pelkäätkö, että terassi siirtyy, koska et kiinnitä sitä taloon? Voin rauhallisesti sanoa, että se pysyy paikallaan. Mahdollisesti voisit siirtää terassin, jos ajat autolla siihen päin, mutta silloin olisin enemmän huolissani autosta...

Kiitos vastauksestasi, se oli juuri mitä halusin kuulla. Olen nyt kiinnittänyt kantavat puut lecablockeihin ja lisäksi laittanut soraa kaikille pilareille, jotta olen tehnyt terassin siirtämisen mahdottomaksi, nurmikko huolehtii siitä, ettei se liiku. Nyt on enää jäljellä laudoitus.

Peter

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.