Haluaisin rakentaa tällaisen, kun etupuoli korjataan uusilla laatoilla jne.....miten minun pitäisi laskea, kuinka suuri alin osa pitää olla, koska sieltä minun täytyy alkaa rakentaa ensimmäistä askelmaa....onko joku tehnyt jotain vastaavaa? Vinkkejä?....jotta se sopii hyvin ylimpään askeleeseen....
/
M:D

Aloittaa ylhäältä? Vai käyttää valmiita vangstycken? :)
(minä käytin valmiita, ja ulkomitta oli mitä oli)

Esitä kysymys "altandelen" foorumilla, sieltä löytyy lukuisia portaita ja loputonta tietoa.

FredrikR sanoi:
Aloita ylhäältä? Tai käytä valmiita vangistycken? :)
(minä käytin valmiita, ja ulkomitta tuli sellaiseksi kuin tuli)
joo, se kuulosti hyvältä idealta, miten kiinnitit vagnsstyckena? käytitkö 6kpl? 2 suoraan, 2 kulmassa ja 2 klossi siltaa vastaan? onko sinulla kuva sillastasi?
t.
M

Jos en muista väärin, käytin 10 kpl (2 kpl per sivu). Tämä oli yksi ensimmäisistä, jotka nikkaroin, joten se ei ehkä tullut tehtyä niin fiksusti kuin olisi voinut. ;) Tein alustan, se seisoo 2 betonipilarin päällä. Sitten tutkin, kuinka monta askelmaa vangstycket voisivat olla. Sen jälkeen tein 'syllin', joka tasapainotettiin kivelle ympäri alhaalla, missä vangstycken lepäävät. Sitten askelmat nikkaroitiin ja peitettiin. Ei niin kovin hyvä kuva portaista, mutta paras mitä oli saatavilla tietokoneella, näkyy vähän miltä se näyttää ainakin.

• Punainen talo, jossa on valkoinen parveke ja portaat. Kuvassa näkyy etupiha iltahämärässä.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.