Hei!

Aion vähitellen aloittaa ulkorakennuksemme remontin. Puolet rakennuksesta on betonia ja toinen puoli puuta. Vanha osa (joka luultavasti on melko vanha) on sisäpuolelta päällystetty tässä materiaalissa. Pinta on hyvin karkea. Ajattelin purkaa sen, mutta haluan tietää, mitä se on ja voiko sen purkaminen olla vaarallista?

Ystävällisin terveisin

Peter
 
  • Vanha, karkeapintainen seinämateriaali ulkorakennuksen sisäpuolelta, mahdollisesti kuitulevyä.
  • Vanhan rakennuksen sisäseinien karkea kuitulevykate, jonka pinnassa näkyy risteileviä kuituja.
Näyttää siltä kuin sementtisidottu kaisla. Ei mitään vaarallista siinä tapauksessa.
 
Kiitos! Aloitan purkamisen ja sitten katsotaan...:)

terv.

Peter
 
träulit voi olla myös. Sementtisidotut puulastut.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.