1 362 lukukertaa ·
3 vastausta
1k lukukertaa
3 vastausta
Mikä materiaali tämä on?
Hei!
Aion vähitellen aloittaa ulkorakennuksemme remontin. Puolet rakennuksesta on betonia ja toinen puoli puuta. Vanha osa (joka luultavasti on melko vanha) on sisäpuolelta päällystetty tässä materiaalissa. Pinta on hyvin karkea. Ajattelin purkaa sen, mutta haluan tietää, mitä se on ja voiko sen purkaminen olla vaarallista?
Ystävällisin terveisin
Peter
Aion vähitellen aloittaa ulkorakennuksemme remontin. Puolet rakennuksesta on betonia ja toinen puoli puuta. Vanha osa (joka luultavasti on melko vanha) on sisäpuolelta päällystetty tässä materiaalissa. Pinta on hyvin karkea. Ajattelin purkaa sen, mutta haluan tietää, mitä se on ja voiko sen purkaminen olla vaarallista?
Ystävällisin terveisin
Peter
träulit voi olla myös. Sementtisidotut puulastut.
Klikkaa tästä vastataksesi


