Jäsen
· södemanland
· 706 viestiä
Voisi ajatella, että heidän pitäisi lajitella vähän...
Kuka on ostanut laatat? Sinä vai laatoittaja?
Kuka on ostanut laatat? Sinä vai laatoittaja?
Paras vastaus
Mielestäni heidän pitäisi lajitella pois vialliset laatat tai ainakin kysyä. Niiden laattojen poistaminen ei ole mikään ongelma. Pikakorjauksessa se onnistuu, vielä parempi on esimerkiksi Xtremefix. Sitten voi saumata suoraan sen jälkeen.
Kyllä, jos kaikki heikkoudet ovat samalla tasolla kuin lähikuvassa, se oli todella huolimatonta heiltä. Melkein voisi luulla, että he asettivat vialliset laatat tarkoituksella. Ei ole harvinaista, että jokin laatta on viallinen. Mutta vaikuttaa siltä, että laatat eivät ole kovin hyviä, kun niin monissa on vikoja.
Noita ei saa koskaan asentaa kunnollinen laatoittaja, sellaisia näkee, kun asennetaan. Oletko itse ostanut laatat esimerkiksi Krauta tai Byggmaxista? Voisiko se olla laatoittajan tapa osoittaa, että laatat ovat roskaa. Mutta A-lajittelun laattoja ne eivät ole.
Klikkaa tästä vastataksesi


