Korvgubbe
Korvgubbe: Voisiko se toimia "french cleat"?
3 vastausta · 5,4k lukukertaa
J
justusandersson: Silloin on liimapuuta hieman liikaa. Sormijatkettua puuta 7 m pituisena voi tilata useimmilta rakennustarvikeliikkeiltä, mutta olen epävarma mitoituksesta.
4 vastausta · 2,1k lukukertaa
H
HSP: On myös putkia, joissa itse putken ympärillä on kerros asbestipaperia. Olen itse törmännyt tähän eräässä talossa. Silloin oli maalattua sideharsoa, kivivillaa, asbestipaperia, sitten putki.
3 vastausta · 2,0k lukukertaa
·
S
svetsnisse: [citat] Maa alla vaikuttaa kovemmalta. Aita on tolpat 2,5 m välein ja vakaa kaide. Sitten on pieni kulmarauta, joka on 80 cm pitkä ja hitsattu tolppaan, joka on valettu. Kysymykseni koskee enimmäkseen sitä, voiko sepel reiässä painua järkevän ajan kuluessa (6 kuukautta)?
2 vastausta · 716 lukukertaa
Sockerhög
Sockerhög: Onko olemassa sellaista rakennetyyppiä varten palkkikenkiä, joita voit spraymaalata ennen kuin asennat ne [bild]
5 vastausta · 5,7k lukukertaa
·
T
Testarn: Miten jakokaappi on asennettu? Onko se upotettu seinään vai pinta-asennettu? Jos se on upotettu, ei tarvita kehystä, jos se on pinta-asennettu, voi ostaa kaappiin saran, joka asennetaan alle ja peittää putket. Meidän käsityöläiset laittoivat jonkinlaisen suojaputken letkujen ympärille, mikä teki vaikeaksi saada paikalleen valmista saraa, mutta sitten teimme pienen puumuotin, joka
1 vastaus · 1,8k lukukertaa
Charly Lima
EK
Charly Lima: [citat] Olen Blekinge ja Småland rajalla, ota yhteyttä tällä foorumilla vuoden 2020 alussa, silloin tiedän kuinka paljon puutavaraa minulla on ja kuinka paljon voin luovuttaa.
9 vastausta · 2,0k lukukertaa
N
NilsBirger: Hei, Oletko saanut projektin valmiiksi? Olen itse tarpeessa hyvästä betongsågari:sta, joten jos sinulla on suosituksia, otan mielelläni vinkkejä vastaan. Kiitos!
1 vastaus · 958 lukukertaa
T
Termit: [citat] Ok! Laitan pari vain portille. Kiitos.
5 vastausta · 1,3k lukukertaa
J
justusandersson: Silloin koskee se, mitä olen aiemmin kirjoittanut.
36 vastausta · 10,1k lukukertaa
·
Solle1980
Solle1980: Hei Ajattelin antaa lyhyen palautteen siitä, miten projektini sujui. 1. Työtasosta tuli 5 metriä pitkä, joten jouduin jakamaan sen kahteen osaan helpomman käsittelyn vuoksi. 2. Älä käytä alumiinia betonissa/sementissä. Alumiini reagoi sementin kanssa ja muodostuu kuplia, betoni kiehuu kuin laava. Suosittelen käyttämään sementtiä betonin sijaan ja täyteaineena voi käyttää
12 vastausta · 3,9k lukukertaa
C
cazet: https://www.hfbryggan.se/produkt/bryggangjarn-horn-modell/
1 vastaus · 3,3k lukukertaa
Rabbithole
Rabbithole: Helpoin tapa on tasoittaa maa-alue murskeella ja sitten laittaa solumuovi, mutta se riippuu hieman siitä, millaista perustaa haluaa. Sinun täytyy kuvailla suunniteltua laajennustasi tarkemmin.
7 vastausta · 5,1k lukukertaa
·
M
Maestrono: [citat] Kiitos vastauksesta! Nyt se on muurattu ja rapattu laastilla B. Kuinka kauan tämän täytyy kuivua ennen kuin voin tasoittaa päälle? Käytetty noin 2-8mm laasti.
2 vastausta · 5,7k lukukertaa
·
anders07
anders07: Yksi vaihtoehto voisi olla asentaa valmiiksi laatoitettuja levyjä märkätiloihin, jos olet huolissasi painosta. Sinun tulisi kuitenkin silloin olla varma, että ilmanvaihtokanavat ovat olemassa, jotta mahdollinen kosteus voi haihtua. On vain hyvä saada pois mahdollisimman paljon sinibetonista (jos ei muuten niin arvosta!).
6 vastausta · 4,5k lukukertaa
·
hscn
hscn: Ajattelemasi ratkaisu ei aiheuta heikkenemistä, vaan pikemminkin parantaa tilannetta, koska eristekerroksessa ei ole toivottavaa ilman liikettä.
1 vastaus · 1,2k lukukertaa
Lindgrenski
Lindgrenski: Näin se kävi. Nyt jäljellä on vain loppuosuus; seinien purkaminen valmiiksi, sähkön vetäminen, seinien eristäminen valmiiksi, katon eristäminen, valaistus, lattialämmitys ja pintakerrokset. Suuri kiitos kaikesta avusta Justus.
58 vastausta · 11,4k lukukertaa
·
J
justusandersson: HEA 200 on hyvä vaihtoehto.
8 vastausta · 2,7k lukukertaa
·
Wilkha
Wilkha: Västerbottenissa :)
7 vastausta · 849 lukukertaa
Wilkha
7 vastausta · 849 lukukertaa
I
iacchus: Ajattelen rakentaa sisäänkäynnin portaat meidän Smålandsvilla Gränna tyyliin, kuten tämä: [bild] mahdollisesti myöhemmin jatkaakseni (tai palkatakseni puusepän jatkamaan) etukuistin rakentamisella, jos tunnen tarvetta siihen myöhemmin, tyyliin kuten: [bild] Kysymykseni on, tarvitseeko minun ottaa huomioon jotain erityistä, kun rakennan portaat? Nykyinen alusta on hyvin tiivistettyä
0 vastausta · 2,9k lukukertaa
·
NyaTorpane
NyaTorpane: Älä unohda lisätä tuulensuojakangasta, niin voit tarvittaessa eristää tulevaisuudessa. Sinulla tulee olemaan vuoraus samassa koossa ja kulmat samassa koossa nemas problemas.
5 vastausta · 2,5k lukukertaa
·
4integration
4integration: Hei, Haluaisin hankkia neliskulmaista rautatiekiskoa/rakennuspuuta pientä korkeuseroa varten nurmikolle. Ainoa, mitä onnistun löytämään, on se, mitä kutsutaan rakennuspuuksi ja joka on pyöristetty kahdelta puolelta - eikö ole olemassa mitään neliskulmaista (suorat sivut)? Alla oleva kuva on ainoa, mitä löydän... [bild]
0 vastausta · 3,1k lukukertaa
useless
useless: Kuvissa näkyvä materiaali näyttää kivivillalta ja kipsiltä. Jos aiot poistaa putket, leikkaa ne hieman mutkien kohdalta ja vie ne kaatopaikalle.
7 vastausta · 1,9k lukukertaa
·
P
Peson75: Hmmm, voiko tämä olla niin vaikeaa, ettei kukaan tiedä miten se ratkaistaan vai olenko tehnyt niin huonosti, ettei kukaan viitsi vastata? En anna periksi, vielä yksi yritys, koska en itse voi keksiä mitään hyvää ratkaisua. Ne tolppakengät, jotka löysin ensin netistä, eivät tuntuneet ollenkaan hyviltä, koska ei tunnu vakaalta asettaa jotain muurin päälle, olisi kai parempi
3 vastausta · 3,2k lukukertaa
·
Stefflo
Stefflo: Se voi hyvinkin olla, mutta niin kauan kuin se on siinä, ei ole mitään hätää. Vaarallinen osuus alkaa, kun aiot alkaa repiä sitä irti ja poistaa sen.
1 vastaus · 2,3k lukukertaa
·
BirgitS
BirgitS: Saat suuremman asuinpinta-alan ja siksi sinun pitäisi maksaa suurempi osuus yhdistyksen kustannuksista, ts. osuuslukusi olisi nostettava ja sellaisista asioista yhdistyksen täytyy huolehtia, samoin kuin se vaatii heiltä jonkin verran työtä käsitelläksesi raakaullakon osan myyntiä.
4 vastausta · 709 lukukertaa
B
bjornrydberg: [bild] se näyttää nyt tältä
1 vastaus · 1,6k lukukertaa
·
B
T
tergo: eikö riitä, että otat alas yhden ikkunan sivulaudan, niin näet paksuuden ja myös kuinka leveä tegel on (todennäköisesti 120mm) sitten kiinnitä se väliaikaisesti takaisin sitten voit katsoa kuinka leveä se tarvitsee olla muissa ikkunoissa
2 vastausta · 1,9k lukukertaa
KnockOnWood
KnockOnWood: [KYSYMYS="NNordan, post: 3361465, member: 247771"]Kysymys: Voinko kiinnittää lastulevyn 80 x 50 cm useilla ruuveilla raakaponttiin ja sitten kiinnittää TV-telineen lastulevyyn?[/KYSYMYS] Tietysti voit yrittää. Mutta kestääkö se, sitä emme voi tietää, erityisesti kun emme tiedä, miten suuri ja raskas TV:si on tai kuinka kantava seinä on. Miksi et asettaisi TV:tä pieneen kaappiin?
1 vastaus · 1,3k lukukertaa
anders07
anders07: Putsimateriaali toimii hyvin. Jos määrä on liten, voi ostaa valmista "husfix" -seosta.
1 vastaus · 773 lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.