10 862 lukukertaa ·
58 vastausta
11k lukukertaa
58 vastausta
Kuinka lasken, mitä liimapuupalkkia tarvitaan?
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
Niin että voit nähdä liiman tunkeutuvan kaikista saumakohdista. Ehkä 30-40 cm väli. Jos käytät jotain jäykkää materiaalia liimapuristimen ja liimattavan välillä, väliä voidaan kasvattaa.
8 kpl 45x195-reglat hankittu yhdessä 8 kpl 120x500-puristimen kanssa. Mitä liimaa minun pitäisi käyttää?
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
Se ei ole minun alaani. Yksityisesti olen käyttänyt PU-liimaa ulkokäyttöön tarkoitettuun palkkiin. Siinä se toimi oikein hyvin, mutta en tiedä, onko se paras vaihtoehto sinun tapauksessasi.
Istun ja pohdin, kuinka tuen seinää, kun puran sen, kunnes saan palkin paikalleen. Siellä on pystyssä olevia lankkuja niin pitkälle kuin silmä kantaa. Sisäpuolella katto on madallettu, enkä pääse käsiksi kattotuoleihin, ja ulkopuolella on vain verannan katon palkit.
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
Voit kiinnittää jotain lankkuihin, johon voit asettaa stämpin. Ilman lunta kuormat eivät ole aivan yhtä suuria.
Vinkkejä siitä, miten saan sähköputken läpi kun liimapuupalkki on jo ylhäällä? 195 mm on paksua porata läpi...
Ratkaisin asian purkamalla osan sisäkatosta, joten nyt se on tuettu ja valmis purkamiseen. Palkki on autotallissa odottamassa muutamaa vahvaa miestä, jotka voivat auttaa kantamaan sen sisään.
Palkki on 60 cm leveämpi kuin mitä aukon pitäisi olla, joten ajattelin asettaa sen 30 cm kummallekin puolelle. Kuinka paljon korkeampi tilan täytyy olla, jotta >100 kg painava palkki voidaan sovittaa sisään 30 cm? Riittääkö 1 cm vai onko mahdotonta saada sitä sisään?
Palkki on 60 cm leveämpi kuin mitä aukon pitäisi olla, joten ajattelin asettaa sen 30 cm kummallekin puolelle. Kuinka paljon korkeampi tilan täytyy olla, jotta >100 kg painava palkki voidaan sovittaa sisään 30 cm? Riittääkö 1 cm vai onko mahdotonta saada sitä sisään?
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
1 cm peli täytyy olla täysin riittävä, jos saat palkin oikealle korkeudelle eikä sitä tarvitse pitää käsin.
Onko merkitystä, miten kiinnitän kulmaraudat? Voinko kiinnittää ne kattopalkkien sivulle, jotta voin tehdä sen sen jälkeen, kun palkki on asennettu? Jos niiden täytyy olla kiinnitettyinä palkkien lyhyelle sivulle, minun täytyy mitata ja kiinnittää ne palkkiin ennen sen nostamista.
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
En näe, että sillä on mitään merkitystä.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Hur beräknar jag ut träffyta på vägg för spotlight
Belysning -
Hur räknar man ut infästning för takbjälkar mot ryggåsen / ryggåstak?
Lösvirke & Timmerhus -
Hur beräknar man byggnadshöjd för byggnad utan tak?
Bygglov -
Hur räknar mäklare ut förbrukningen?
Elavtal, elpriser & elförbrukning -
Hur räknar man ut skatten vid försäljning
Juridik