10 047 lukukertaa ·
36 vastausta
10k lukukertaa
36 vastausta
Poista ovi ja avaa
Ajattelin poistaa karmit ja yhden säännön saadaakseni hieman suuremman aukon keittiöön. Se on vasen sääntö kuvien mukaan, siinä on lovi, jonka päällä seisova palkki lepää, mutta myös oikeanpuoleisessa säännössä on lovi, joka pitäisi näkyä kuvissa. Tarvitsenko vahvistusta vai mitä mieltä olette, mikä on järkevä ratkaisu?
Se on pitkittäinen seinä. Talo on 1,5-kerroksinen vuodelta 1972.
Se on pitkittäinen seinä. Talo on 1,5-kerroksinen vuodelta 1972.
Joo, se on "H"-kirjaimen alla. Okei, ajattelin niin, mutta olin hieman huolissani, että sitä tarvitaan kannattamaan palkkia, vaikka siellä on toinen sääntö.
Sockerhög sanoi:
BirgitS
Jäsen
· Stockholms län
· 48 126 viestiä
BirgitS
Jäsen
- Stockholms län
- 48 126 viestiä
Ei ole epätavallista, että se seinä on kantava sydänseinä, ja näyttää siltä, että he ovat laittaneet palkin oven ylle kompensoimaan aukkoa. Mutta ollakseen varma tarvitaan rakennuspiirustuksia ja/tai leikkauspiirustus.
Onko palkki katkoviivan pitkin olohuoneen ja ruokailuhuoneen välillä?
Kantavan rakenteen muuttaminen tarkoittaa yleensä sitä, että tarvitsee rakennusluvan tai rakennusilmoituksen.
Onko palkki katkoviivan pitkin olohuoneen ja ruokailuhuoneen välillä?
Kantavan rakenteen muuttaminen tarkoittaa yleensä sitä, että tarvitsee rakennusluvan tai rakennusilmoituksen.
Kaikkitietävä
· Västra Götaland
· 12 292 viestiä
Se näyttää onnistuvan. Miltä näyttää aukon vasemmalla puolella?
Kyllä, minäkin ajattelen, että se on kantava seinä. Minulla on vain pohjapiirros, ja se näyttää suunnilleen samalta kuin se, jonka olen liittänyt ja joka on välittäjältä. Voiko saada parempia piirroksia? Onko ne tallennettu rakennuslautakunnassa?
Olohuoneessa ei ole näkyvää palkkia (se on täysin avointa siellä, ei yhtään seinää), joten epäilen, että siellä olisi mitään.
Kysymys on, onko se niin kuin "Sockerhög" sanoo, että sitä sääntöä käytetään vain kiinnittämään karmia. Palkin pitäisi levätä oikealla olevassa säännössä.
Olohuoneessa ei ole näkyvää palkkia (se on täysin avointa siellä, ei yhtään seinää), joten epäilen, että siellä olisi mitään.
Kysymys on, onko se niin kuin "Sockerhög" sanoo, että sitä sääntöä käytetään vain kiinnittämään karmia. Palkin pitäisi levätä oikealla olevassa säännössä.
BirgitS sanoi:
Ei ole epätavallista, että se seinä on kantava runkoseinä, ja näyttää siltä, että he ovat laittaneet palkin oven yläpuolelle kompensoidakseen tuon aukon. Mutta varmistaakseen tarvitaan rakennepiirustuksia ja/tai leikkauspiirustusta.
Onko palkki katkoviivan kohdalla olohuoneen ja ruokailuhuoneen välillä?
Kantavan rakenteen muuttaminen tarkoittaa yleensä, että tarvitaan rakennuslupa tai rakennusilmoitus.
Mutta se on hyvä. Kylpyhuone ja WC ovat "raskaita" huoneita, jotka tarvitsevat vahvistusta alapuolelta.O ottoangel sanoi:
Ehkä optinen harha, mutta valokuvissasi näyttää siltä, että palkin ja oikealla olevien kahden pystytuen välillä on pieni rako, ainakin siinä, jonka haluat poistaa. Jos näin on ja palkki roikkuu kahdessa naulassa, se on myös merkki siitä, että tukipuu ei kanna erityisen paljon kuormaa...





