3 877 lukukertaa ·
12 vastausta
4k lukukertaa
12 vastausta
Voiko hienobetoniin laittaa lasinpaloja ja alumiinilastuja?
Hei
Aion valaa työtason ulkokeittiöön, joka tulee olemaan 4m pitkä, 90cm leveä ja 4,5cm paksu.
Olen ajatellut käyttää raudoitustankoa ja hienobetonia rakennusmaxista. Itse betoniin olen ajatellut laittaa paloja viinipulloista ja alumiinisilppua. Onko kellään kokemusta lasinpaloista ja/tai alumiinisilpusta hienobetonissa?
Kiitos etukäteen
Aion valaa työtason ulkokeittiöön, joka tulee olemaan 4m pitkä, 90cm leveä ja 4,5cm paksu.
Olen ajatellut käyttää raudoitustankoa ja hienobetonia rakennusmaxista. Itse betoniin olen ajatellut laittaa paloja viinipulloista ja alumiinisilppua. Onko kellään kokemusta lasinpaloista ja/tai alumiinisilpusta hienobetonissa?
Kiitos etukäteen
Kaikkitietävä
· Västra Götaland
· 12 303 viestiä
Se menee varmaan hyvin, mutta olen hieman epäileväinen siitä, että näet ne. Heidän on todella oltava pinnalla näkyäkseen.
Kiitos palautteesta Johannes.Johannes Carlsson sanoi:
Ajattelin laittaa alumiinilastut ja lasinsirpaleet pohjalle, kun valan, ja sen jälkeen käännän levyn, jota ajattelin sitten hioa 1 mm. Onnistuisiko hiominen vai irtoavatko lasinsirpaleet tai alumiinilastut?
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 750 viestiä
Muistan, että joku täällä foorumilla on valanut sekä lasia että alumiinirenkaita (tai muuta metallia) työtasoon.
Etsin nopeasti, mutta en löytänyt.
Etsin nopeasti, mutta en löytänyt.
Kaikkitietävä
· Västra Götaland
· 12 303 viestiä
Totta kai on olemassa riski, että ne irtoavat, ole varovainen kun hiot niin se varmaankin onnistuu, muutamia pieniä paloja irtoaa joka tapauksessa.
Ajattelet ehkä tätä? https://www.byggahus.se/forum/threads/arduinostyrd-interaktiv-betongbaenkskiva.249877/13th Marine sanoi:
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 750 viestiä
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 750 viestiä
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 750 viestiä
Todella, minulle tuli vähän mieli valaa!
Hei
Ajattelin antaa lyhyen palautteen siitä, miten projektini sujui.
1. Työtasosta tuli 5 metriä pitkä, joten jouduin jakamaan sen kahteen osaan helpomman käsittelyn vuoksi.
2. Älä käytä alumiinia betonissa/sementissä. Alumiini reagoi sementin kanssa ja muodostuu kuplia, betoni kiehuu kuin laava.
Suosittelen käyttämään sementtiä betonin sijaan ja täyteaineena voi käyttää koristekiviä ja murskattuja viinipulloja.
Onnea matkaan.
Ajattelin antaa lyhyen palautteen siitä, miten projektini sujui.
1. Työtasosta tuli 5 metriä pitkä, joten jouduin jakamaan sen kahteen osaan helpomman käsittelyn vuoksi.
2. Älä käytä alumiinia betonissa/sementissä. Alumiini reagoi sementin kanssa ja muodostuu kuplia, betoni kiehuu kuin laava.
Suosittelen käyttämään sementtiä betonin sijaan ja täyteaineena voi käyttää koristekiviä ja murskattuja viinipulloja.
Onnea matkaan.
Klikkaa tästä vastataksesi