Hei!

Mietin parasta tapaa säilyttää talvirenkaat kellarivarastossa. Ajattelin ripustaa ne seinälle, mutta ainoa saatavilla oleva seinä on ritilä (joka on väliseinä naapurin varastoon).

Ajatukseni on ostaa 4 kpl tällaisia: https://www.biltema.se/bil---mc/ver...redning/dackstall/dackhangare-2-st-2000041338

Ja sitten mietin parasta tapaa kiinnittää nämä ritiläseinään (joka koostuu neliöistä, jotka ovat noin 5x5 cm). Voisikohan S-koukut toimia? https://www.biltema.se/bygg/beslag/krokar/skruvkrokar/s-krok-2000023772

Onko jollain toinen ratkaisu minulle?

Parhain terveisin,
F.
 
Hm., miksi et käyttäisi hieman vahvempia bagageband, jotka kuljetetaan vanteen ja ritilän läpi.. hieman vaivalloista ripustaa itse, mutta yksinkertaista ja halpaa.
 
  • Tykkään
Nissens
  • Laddar…
Mazen Mazen sanoi:
Hm. , miksi ei käyttää vähän vahvempia matkahihnoja, jotka pujotetaan vanteen ja verkon läpi.. vähän vaivalloista laittaa itse, mutta yksinkertaista ja halpaa.
Oh, se oli todella fiksu idea! Kiitos paljon!
 
  • Tykkään
Mazen
  • Laddar…
V vinterdäck2020 sanoi:
Oh, det var ju en supersmart idé! Tack så mycket!
Ei pidä mennä merta edemmäs kalaan :D
 
  • Tykkään
vinterdäck2020
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.