Hei,

Olen aloittelija rakentamisen suhteen, mutta olen päättänyt kääntää sisäoven ja tarvitsen vähän apua siitä, mitä rakennusmateriaaleja minun tulisi hankkia. Kuten kuvista näkyy, kevytbetoni murenee paloiksi. Talo on 40-luvulta.

Aikomukseni on purkaa karmit ja sitten rakentaa seinä ylös... mistä? Kipsi, karkea tasoite vai mitä?

Sitten ajattelin kiinnittää karmit rakennusvaahdolla, koska arvelen, ettei ruuvien käyttö ole mahdollista. Olen lukenut, että joku on tehnyt niin. Pysyisikö se?

Kiitollinen vinkkeistä aloittelijalle :)
 
  • Lovi ovenkarmissa ja murentunut kevytbetoni 1940-luvun talon seinässä.
Olen kuullut, että minun pitäisi käyttää karmskruv.. mutta toimiiko se, jos kaikki hajoaa?
 
Karmiholkki ja kevytbetoniruuvi.
 
On edelleen paljon säädettävää. Otin kuvan, joka näyttää miltä se näyttää oven suurimmilta osin.

Katsotaan, milloin sahaan kehyksen.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.