F
Fistarn: Täydellistä!
2 vastausta · 1,3k lukukertaa
Björn Barrögård
Björn Barrögård: Miten tämä projekti sujui? Aion tehdä samanlaisen.
10 vastausta · 6,7k lukukertaa
Daniel Sadeghi
Daniel Sadeghi: Ulkoseinä.
5 vastausta · 1,3k lukukertaa
Daniel Sadeghi
5 vastausta · 1,3k lukukertaa
P
patfred: Näyttääkö se lecakiveltä?
1 vastaus · 638 lukukertaa
·
T
tergo: on olemassa lisäysrenkaita rasioihin (jos ne ovat muovirasioita)
5 vastausta · 728 lukukertaa
·
P
psjolin: Nostan vanhaa ketjua, aion itse tehdä saman operaation torpilla. Mitä tuuletinta ja ritilää käytit?
8 vastausta · 3,8k lukukertaa
·
T
Trätomte: Hei! Olen ajatellut uudistaa savupiipun C-laastilla. Voinko täyttää ne kohdat tiilessä samanaikaisesti, jotka sitä tarvitsevat? Vai pitäisikö minun tehdä se hyvissä ajoin ennen rappausta?
0 vastausta · 892 lukukertaa
V
Vante: Aseta plåtprofil kattoon ja lattialle, säädä 45x70, eristä träregelskiva 70 450 cc:lle.
11 vastausta · 4,1k lukukertaa
·
P
petersson79: Lopulta tuli kohtuullinen... [bild]
9 vastausta · 3,6k lukukertaa
·
E
Eggentini: Aion remontoida keittiön. Asensin uudet ikkunat. Mutta nyt aion maalata katon, asentaa uuden lattian ja uudet seinät. Eli täydellinen remontti. Tällä hetkellä on ruma kangastapetti lastulevyn päällä (luulen?), joka on kiinnitetty tavallisiin puulautoihin. Joten ei tarvitse löytää koolauksia uuden kipsilevyn asentamiseen. Onhan siellä puuta koko matkan takana? Voiko suoraan asentaa
0 vastausta · 533 lukukertaa
·
J
justusandersson: Ongelmana eivät ole hanbjälkarna, jos haluat käsitellä suurempia kuormia, vaan kattoristikko kokonaisuutena. Jos selviät 50 kg/neliömetri, niin ei ole ongelmaa. Jos haluat vahvistaa hanbjälken estääksesi taipumista keskellä, on parasta ruuvata ja liimata sääntö hanbjälkeniin tai sen alle.
3 vastausta · 5,3k lukukertaa
·
L
lillefar: Kiitos kaikista vastauksista. Aloitan Martinssonsilla, sitten menen bygghandlarna.
4 vastausta · 3,2k lukukertaa
U
UffeMalmis: Kiitos yksityiskohtaisesta vastauksesta. Olen päättänyt, että ei tule ranskalaista varianttia. Poistan yläpuolisen materiaalin, kiinnitän ylös sääntöä 6-7 cm korotuksella (140 cm). Sen jälkeen tulee raakalauta ja alas käännettyä peltiä etureunaan. Siihen päälle tervapaperi. Lopuksi terassilauta.
4 vastausta · 3,7k lukukertaa
·
J
justusandersson: Alakerrassa vaakasuorassa kuvassa olevat seinät ovat kantavia. Yläkerrassa tilanne on hieman vaikeampi arvioida ilman leikkauspiirustusta. Tavallisesti tällä kerroksella ei ole kantavia seiniä.
2 vastausta · 1,1k lukukertaa
·
Bjor
Bjor: [citat] Ei välystä tarvita, se voi vain lisätä kondenssiongelman riskiä. Tarkoititko täysin tyhjää tilaa? Kosteuden täytyy pystyä kulkemaan kerrosten välillä. Laita sitten lattia ilman mitään runkoja suoraan saven päälle 2-3 cm pitäisi riittää hyvin. Toinen vaihtoehto on tehdä savilattia, mutta silloin savikerroksen tulee olla hieman paksumpi, en tosin muista suositeltua
16 vastausta · 4,0k lukukertaa
·
P
Planet: Aion asentaa kiskon kattoon, josta ripustetaan verhot. Betoni on huokoista ja porausrei'istä on tullut liian suuria tulpan/ruuvin kiinnittämiseen. Voiko reiät täyttää Fischer Fill & Fixillä ja sitten kiinnittää kiskon pelkästään ruuvilla (ilman tulppaa)? Kuorma tulee suoraan alaspäin ja silloin ruuvi/kisko/verho pysyvät pelkässä massassa eivätkä betonissa. Ohjevideossa olen
0 vastausta · 1,2k lukukertaa
B
basseman: Puhdista sementtilaastilla punagrundauksen päällä, kun muuri on maanpinnan alapuolella.
1 vastaus · 2,5k lukukertaa
B
basseman: Täytä sementtilaastilla, sillä on sama lujuusluokka kuin punaruskealla, jota käytetään leca-kiven pohjustamiseen
9 vastausta · 5,0k lukukertaa
·
B
Björn Inge: Hei. Olemme vaiheessa, jossa asennamme välipohjan ja mietimme puuparrujen kiinnitystä seiniin, joilla ne lepäävät. Kyseessä on 1,5-kerroksinen talo, joka rakennetaan kevytbetonista (sipporex, ytong). Ajatuksena on, että viimeinen rivi lohkoja ennen välipohjaa on u-lohkoja, jotka täytetään raudoituksella ja betonilla. Puupalkit lepäävät näiden u-lohkojen päällä ja sitten muuraus
0 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
J
justusandersson: Kyllä, mielestäni kohtuullisessa määrin. Ruuvit korvaavat liimapuristimet ja niillä on omat rajoituksensa.
8 vastausta · 2,4k lukukertaa
·
J
justusandersson: Se on jonkinlainen rakennusjärjestelmä, joka on varmasti melko harkittu ja optimoi materiaalinkäytön ja lujuuden. Mieluiten pitäisi tietää, miten se on rakennettu. Verkosta voi varmasti löytää dokumentaatiota.
6 vastausta · 2,3k lukukertaa
·
M
MoggeS: [citat] Ongelma seinän ruuvaamisessa näkyy liitetyssä kuvassa. Suurin osa sisäseinästä kulkee teräspalkkien poikki, teräskisko lepää vain teräspalkkien päällä (70-80 cm CC), mutta ehkä se riittää? Täytyy kokeilla, miten se toimii.
3 vastausta · 2,9k lukukertaa
·
H
hydrolift: Valitettavasti Julalla on usein loppu juuri 6x120-kokoisista ruuveista heidän toistuvissa pahvilaatikkotarjouksissaan, eikä heillä valitettavasti ole kuten Biltemalla tavaratalon valikoiman noutomahdollisuutta, vaan he käyttävät "Drive In" -järjestelmää Skaran varastosta. :cry: Joten se on vähän hankalaa, jos ei uskalla mennä sisään. Onko netissä mitään paikkaa, joka myy Hecoja
10 vastausta · 6,9k lukukertaa
Jiji
Jiji: [citat] Sitten on varmaan parasta yrittää pestä se pois. Olen kuullut, että se voi mennä nopeammin, jos käyttää tapetklister, mutta en ole itse kokeillut. Tai voitte ripustaa uuden pappin vanhan päälle ja maalata valitsemallanne värillä.
25 vastausta · 7,2k lukukertaa
·
P
perlan77: Elvyttää vanhan ketjun samanlaisella kysymyksellä. Muuraan autotallin pulpettikatolla ja kattotuolit ovat palkkeja fakkirakenteen sijaan. Ajatuksena on muurata toinen pitkäsivu 2400:aan ja toinen 2900:aan ja viimeinen kerros muurataan U-harkoilla, jotka täytetään betonilla. Päädyt muurataan kuin porrastettuna ja leikataan vinosti kattotuolin linjaan. Mutta jos asetan harvarakenteen ja
6 vastausta · 12,4k lukukertaa
PNO
PNO: Leca yleensä muurataan B-laastilla, joten se toimii hyvin. Jos on suuria reikiä, on käytännöllistä pitää käsillä vähän lecaharkkojen palasia, jotka voit työntää laastiin, jotta siitä ei tule valtavaa laastiklimppiä. Tämä estää osaltaan korjauksen valumista ja osaltaan vähentää kutistumisrakoja. Koska on tärkeää, että täytät vahingon todella pohjasta alkaen, sinun
1 vastaus · 4,7k lukukertaa
J
Johan456: MDF, maalattu puuseppämaalilla sopii mainiosti. Tässä on ruukkuja päällä ja roiskuu, mutta ei mitään jälkiä. No, x vuoden jälkeen voi olla tarpeen korottaa, mutta MDF ei ole vaurioitunut. Minun ovat maalattu Alcro, V-Mill, puolikiiltävä.
11 vastausta · 8,1k lukukertaa
Rabbithole
Rabbithole: Muurauksen tekeminen kestää kauemmin ja materiaalit ovat kalliimpia, mutta kivestä tulee jollain tavalla turvallinen olo. Ulkomaiset muurarit ovat yksi tapa alentaa kustannuksia, jota monet tekevät.
3 vastausta · 2,6k lukukertaa
F
Freka: Hei! Suunnittelen lattialaattojen asettamista kellarin lattialle (kellarikäytävä) mukavuuslämmityksellä. Olen tarkistanut T2 punaisen ja sen eristelevyn (tämän päälle voi liimata laatat suoraan, näin säästyy huonekorkeutta. Minun tapauksessa korkeus on 2.10) Olen puhunut Nventin kanssa, joka valmistaa lattialämmitystä, ja he suosittelevat platonmaton asettamista lattian ja
0 vastausta · 1,2k lukukertaa
P
ptlf: [citat] Mutta silloin se kuulostaa kalliimmalta vaihtoehdolta kuin tavallinen lasi, jos se vaatii pinnoitteen, mutta kiitos neuvosta.
13 vastausta · 3,7k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.