Tomture61
Tomture61: Onko olemassa spiroputkiin soveltuvia puhaltimia. Luftbutiken.se (kanalipuhaltimet)
11 vastausta · 3,3k lukukertaa
·
hornstäve
hornstäve: [citat] vaneri on hyvä idea! Luulen, että ehkä jopa otan osb säästääkseni hieman rahaa. Ajattelen tehdä 28*145-koolauksilla poikkisuuntaisesti (995-mitta) ja sitten OSB päälle. Silloin jää 2 mm mahdollisesti laittaa durkplåt jos haluaa siistiä sen. Ajattelen tehdä sen 3 osassa, jotta se olisi järkevästi käsiteltävä. Olen eniten huolissani siitä, kestääkö antaa luukun
3 vastausta · 1,6k lukukertaa
D
danne_i_huset: [citat] ...tai hovimestari
13 vastausta · 7,7k lukukertaa
·
S
Slitvarg: [citat] Jos yhdistät puun suoraan betoniin, sinun tulee käyttää jonkinlaista eristystä (”papp”), joka on riittävän höyrytiivis. Tuulipaperi on liian avoin tähän tarkoitukseen.
1 vastaus · 2,1k lukukertaa
P
pa.ostman: Hei. Me puramme vanhan alustan suoristaaksemme palkiston ja laittaaksemme uuden lattian. On olemassa kaiteet, jotka aiheuttavat hieman ongelmia. Minä suunnittelen purkavani vanhan lattian ja kaiteen. Ruuvataan kiinni väliaikainen kaide sivutolppaan ja palkistossa olevaan tukipuuhun turvallisuuden takaamiseksi samalla kun suuntaan lattiaa. Kun sitten asennan lattian, kysymys on, miten se
0 vastausta · 1,6k lukukertaa
·
S
stefand: Etsin ja hain kaikin voimin löytääkseni parhaan menetelmän käsitellä betonitasoa, joka tulee ulkokeittiöön. Koska halusimme säilyttää mahdollisimman vaalean värin, valitsimme akryylilakan, otimme tavallisen puolimatan lattiakiillon. Mutta se osoittautui arvottomaksi. Viiden kerroksen jälkeen, väri on kyllä ihan ok, mutta se ei suojaa mitään. Jos vettä jää lojumaan, kuten
0 vastausta · 1,4k lukukertaa
S
Stefan1972: On syytä huomioida, että 6m jänneväli on melko tukeva palkki, joka yleensä täytyy upottaa kunnolla olemassa olevaan välipohjaan. Ei siis aina niin helppoa, jos vain purkaa seinän.
1 vastaus · 1,1k lukukertaa
Stefan N
Stefan N: Sehän on vain, että siistit vähän ja laitat peitelistan siihen?
1 vastaus · 1,0k lukukertaa
·
L
Linamatilda: Okei, kiitos paljon @justusandersson kaikista tiedoista! Ja kiitos @JohanLun! Sitten katsotaan, onko ratkaisu vain suurentaa oven aukkoa!
7 vastausta · 2,9k lukukertaa
·
H
Hejo10: Kiitos vastauksestasi. On ollut hieman kohonneita kosteusarvoja, mutta aion asentaa kosteudenpoistajan. Olin hieman epävarma impregnerat mtrl. Mutta en aio käyttää! Lainaan ideaasi valamisesta ja säädettävistä tolppakengistä.
2 vastausta · 1,9k lukukertaa
·
E
EasyCash: Hei siellä, Voisiko joku ystävällinen sielu piirtää tai kuvailla, miten tämä ulkohuone yhdistetään olemassa olevaan kattoon? Ajattelenko oikein, että ulkohuoneen sisäseinä, joka muodostuu julkisivusta, "jatkuu" ylöspäin ja että varsinainen liitoskohta olemassa olevaan kattoon tulee olemaan kolmionmuotoinen tyhjä "box", eli se osa, joka on korkeammalla? Onkohan joku rakentanut
0 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
L
Linuswest91: Hei, olen rakentamassa saunaa ja ajattelin laittaa nämä kivet kiukaan taakse: https://www.bauhaus.se/sten-aitana-svart-33-5x50cm?gclid=CjwKCAjwx9_4BRAHEiwApAt0zmzH03F2GCkS6t0uPzRO5pYb8wttfGuoAC7GyoJKHtQQOVYf3q9rmxoCJbcQAvD_BwE Kyseessä on erillinen eristetty sauna. Ajatukseni oli laittaa ensin saunafolio, sitten koolaus, sitten paneeli. Ja sen jälkeen ruuvata kosteudenkestävän kipsilevyn
0 vastausta · 2,0k lukukertaa
GoC
GoC: Ei, se ei ala ruostua.
3 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
GoC
3 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
BirgitS
BirgitS: Parkettilattia tulisi normaalisti asentaa kelluvaksi, eli sen täytyy pystyä liikkumaan, kun sisäilma kuivuu tai kostuu. Se kuulostaa hieman vaikealta yhdistää siihen, että seinä asetetaan sen päälle.
1 vastaus · 639 lukukertaa
Rusta Hus
Rusta Hus: [citat] Oh, tuo kuulosti monimutkaiselta eksoottisen ideasi kanssa, sinkkunaiselle, joka ei ole ennen rakentanut, ainakaan korkeudella. :D Minun pitää katsoa nock muovikatolle, se olisi pitänyt ajatella itse! Ymmärrän nyt, mitä tarkoitit laudalla kohdissa, se kuulostaa paremmalta. On vain mitattava tarkasti. Tuhannet kiitokset vinkeistä! (y)
5 vastausta · 16,9k lukukertaa
·
Staffans2000
Staffans2000: Aloita helpoimmasta päästä. Ensimmäinen Blocket "skänkes mot bortforsling". Sitten bilmaskin. Staffan Page [MEDIA=youtube]xbhCPt6PZIU[/MEDIA]
2 vastausta · 1,4k lukukertaa
·
M
Marcus Ericsson: [citat] Minäkin kallistun eniten tämän vaihtoehdon kannalle. Kiitos nopeasta vastauksesta.
2 vastausta · 1,9k lukukertaa
Faridbe
Faridbe: Ja tässä kuva uudesta syllenistä!
8 vastausta · 2,1k lukukertaa
·
A
andfra: Lainaan tätä ketjua... Miten on säännön kanssa, joka lepää suoraan betonilattiaa vasten, voiko väliin laittaa vähän tuulensuojalevyä, niin sitten on rauhallista? Sääntö pitää kiinnittää rinnakkaiseen pystysuoraan sääntöön, mutta sen on oltava lattiaan asti, joka sattuu olemaan betonia.
6 vastausta · 3,5k lukukertaa
Maxwells demon
Maxwells demon: Olen päällystänyt ulkopuoliset kellariseinät Cembrit sokkelilevyillä (kuitusementtiä, epoksia ja pikkukiviä), Rock coal, mustia. Nyt on paljon kiinteästi etsaantunutta sementtipölyä pitkin joitakin reunoja leikkausten jälkeen, ja ne on äärimmäisen vaikea poistaa. Olen yrittänyt harjalla, julkisivupesulla ja jopa painepesurilla, mutta se ei lähde täysin pois. On edelleen hieman
0 vastausta · 1,2k lukukertaa
C
Col76: Hei, Näin hienon chins-telineesi ja ihmettelen, mitkä ovat niiden puupalojen mitat, jotka muodostavat kolmion? Terveisin, Alexander
15 vastausta · 26,7k lukukertaa
·
V
VioletD: [citat] Olen miettinyt sitäkin, mutta Vittinge on vain tiilikattoja, jos olen ymmärtänyt oikein. Minun kattotiilet ovat betonia, mikä ei ehkä tullut ilmi alkuperäisestä viestistäni.
4 vastausta · 2,2k lukukertaa
·
W
wsp: Dimensionointiohjeiden mukaan tarvitaan 120x45 mutta 14 asteen kallistuksella. Kirjoitin 6 astetta luonnokseeni, mutta pitäisi varmaan nostaa se 10 asteeseen jos aion käyttää plåttak (tyyppi Plannja). Toimiiko 120x45 silloin? Joku, joka voisi antaa palautetta? @justusandersson ? //WSP
2 vastausta · 1,6k lukukertaa
·
M
Martin_355: Hei. Minulla on kaksi kysymystä. Aiomme muurata autotallin oven umpeen. Talo on vuodelta 1965, ja siinä on rappaus. Huonetta käytetään varastona. Sitä ei sisusteta millään tavalla. Kysymykseni ovat: Mitä maalia ja rappausta minun pitäisi käyttää ulkona? Sen pitäisi kestää kylmää ja vettä. Mitä maalia ja rappausta minun pitäisi käyttää sisällä, jotta seinä voi
0 vastausta · 1,0k lukukertaa
M
MiWass: Elvytän tämän ketjun, sillä harkitsen tekeväni omia "kattopalkkeja" styroksista Minulla on ylimääräistä kennomuovia, useita kappaleita kokoa 2400x1200x100, joista ajattelin tehdä ne kokoa 2400x10x10 saadakseni noin 10 kappaletta, joista tulee kolme pitkittäistä "kattopalkkia". Jokaisen pituus olisi noin 3,10 Toki, valmiit maksavat noin 500:- 2 metriä kohden, mikä tarkoittaisi noin
5 vastausta · 12,2k lukukertaa
O
olofh: [citat] kiitos. Juuri tullut sisään huonosti valmistellusta valusta, mutta katsotaan huomisaamuna, kun on valoisampaa, miltä se näyttää. Kunhan se onnistuu oikein :crysmile:
6 vastausta · 4,0k lukukertaa
useless
useless: Mene johonkin paikkaan, joka myy AEG-tuotteita, ja kokeile toista akkua. Silloin saat myös tietää, mitä uusi maksaa.
11 vastausta · 4,3k lukukertaa
·
Stoneheartz
Stoneheartz: [bild] Hei, Tarvitsisin vinkkejä ja neuvoja siitä, miten voin vaihtaa alajuoksupuun pystysuorassa laudoitetussa seinässä ulkopuolelta. Tähän asti olen purkanut vanhan paneelin ja eristeen sekä tukenut seinää ruuvaamalla vaakasuuntaiset tukipuut nostaakseni sen tunkilla. Mutta haluaisin, kuten sanottu, apua, kuinka tehdä tämä mahdollisimman oikein! Liitän myös kuvan siitä, mitä
0 vastausta · 1,8k lukukertaa
·
Matti_75
Matti_75: Ei, se on vain ilmavirtoja, jotka ovat kuljettaneet mukanaan likaa, joka on tarttunut eristeeseen.
7 vastausta · 4,1k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.