Hei,
Olen muurannut leca-harkot noin 1 metrin korkeiksi ja 6 metrin leveiksi betoniperustalle. Käyttämäni leca-harkot ovat 20 cm leveitä ja uritetut raudoitusta varten yläpuolella. Miten teen uritetusta yläpinnasta, johon palkki asetetaan, tasaisen?
Voinko käyttää samaa laastia kuin muurauksessa, Gullex-muurauslaastia b, vai täytyykö minun käyttää "rödgrundia", josta olen lukenut Weberin sivustolla? Kaikki nämä laastit ovat viidakkoa sellaiselle, joka ei käytä niitä päivittäin.