Hei,

Olen muurannut leca-harkot noin 1 metrin korkeiksi ja 6 metrin leveiksi betoniperustalle. Käyttämäni leca-harkot ovat 20 cm leveitä ja uritetut raudoitusta varten yläpuolella. Miten teen uritetusta yläpinnasta, johon palkki asetetaan, tasaisen?
Voinko käyttää samaa laastia kuin muurauksessa, Gullex-muurauslaastia b, vai täytyykö minun käyttää "rödgrundia", josta olen lukenut Weberin sivustolla? Kaikki nämä laastit ovat viidakkoa sellaiselle, joka ei käytä niitä päivittäin.
 
Käytä samaa laastia, jolla muuraat vain. Vaihtoehtoisesti käännä ylin lohko.
 
  • Tykkään
Fistarn
  • Laddar…
Täydellistä!
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.