Mietin mökin laajennusta. Laajennuksen tulisi olla pilareilla, kantopalkit puusta ja asentaa liukuovi, jossa on kaksi ovea (25 x 21).

Onko jotain erityistä, mitä pitäisi ottaa huomioon, jotta ovet eivät takeltelisi ajan myötä? Mietin kehyksen rakennetta, sillä puulla on taipumus liikkua :)
 
Seinään upotettu vai päälle asennettu?
 
Rakennettu seinään. En edes tiennyt, että sen voisi rakentaa ulkopuolelle :)
 
Olen asentanut liukuovet, melko suuren osan, kesämökkiini. Vuosien varrella ovet ovat jumittuneet yhä enemmän ja lopulta ne oli vaikea saada auki. Syynä oli, että perustus (torppaperustus) oli hitaasti vajonnut, mikä näkyy muutenkin esim. tapettiryppyinä. Minun piti nostaa kantava palkki ylös, jolle ikkunoiden osasto lepäsi, ja kiilata se paikoilleen, jotta ongelma ratkesi. Joten vinkkini on: varmista, että ikkunoiden osasto lepää mahdollisimman vakaalla perustalla!
 
  • Tykkään
Daniel Sadeghi
  • Laddar…
Ulkoseinä vai sisäseinä?
 
Ulkoseinä.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.