Aion asentaa kiskon kattoon, josta ripustetaan verhot. Betoni on huokoista ja porausrei'istä on tullut liian suuria tulpan/ruuvin kiinnittämiseen. Voiko reiät täyttää Fischer Fill & Fixillä ja sitten kiinnittää kiskon pelkästään ruuvilla (ilman tulppaa)? Kuorma tulee suoraan alaspäin ja silloin ruuvi/kisko/verho pysyvät pelkässä massassa eivätkä betonissa. Ohjevideossa olen nähnyt kiinnityksen vain seinään, ja silloin alkuperäinen seinän betoni toimii vastapainona ruuvin kuormituksessa.
Olen saanut myös ankkurimassan ehdotuksen, mutta se tuntuu liian karkealta ja monimutkaiselta.
Pystyykö Fill & Fix kestämään suoraa alaspäin suuntautuvaa kuormitusta?