Hei!

Olen rakentamassa itselleni uutta taloa ja olen löytänyt mallin, josta pidän; se on kaksikerroksinen puutalo. Katsoin hieman YouTubea ja aloin miettiä, pitäisikö minun rakentaa betonista puun sijaan... Onhan olemassa monia hienoja betonilohkoja mm. Finjalta, jotka ovat hyvin eristettyjä ym., joten ajattelin nyt heittää kysymyksen tänne, mitä te mieluummin rakentaisitte? Mitä mieltä olette, rakentaisinko puusta vai betonista?

Nähdään, nähdään!

• Tykkään
Erik JL
  • Laddar…
F Felix36 sanoi:
Hei!

aion rakentaa uuden talon ja olen löytänyt mallin, josta pidän, se on kaksikerroksinen puutalo. Katselin hieman YouTubea ja aloin miettiä, pitäisikö minun rakentaa betonia puun sijaan.... Onhan paljon hienoja betonielementtejä, muun muassa Finjalta, jotka ovat hyvin eristettyjä jne.,
joten ajattelin heittää kysymyksen tänne, mitä te mieluummin rakensitte? Mitä mieltä olette, pitäisikö minun rakentaa puusta vai betonista?
Hei hei
Jos osaat muurata, suosittelen rakentamaan betonia. Jos et osaa muurata mutta osaat nikkaroida, sinun kannattaa rakentaa puusta.

Hei! Kiitos vastauksesta!
Se tulee siis todella kalliiksi, jos käyttää hantverkareita tekemään työn, murningin yhteydessä siis.

Muurauksen tekeminen kestää kauemmin ja materiaalit ovat kalliimpia, mutta kivestä tulee jollain tavalla turvallinen olo.

Ulkomaiset muurarit ovat yksi tapa alentaa kustannuksia, jota monet tekevät.

• Tykkään
Felix36
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.