Hei kaikille!
Näin vilkaisun tästä järjestelmästä LinkedInissä ja kävin tarkistamassa heidän verkkosivunsa. Mielestäni se vaikuttaa todella kätevältä ja äärimmäisen sujuvalta. Mutta näen vähän ongelmia eristystekniikan kanssa, näyttää siltä, että siitä voisi tulla merkittävä kylmäsilta, kun näyttää siltä, että se on jatkuva jne. ulkoseinän lohkojen ulompien kerrosten välillä. Muuten se vaikuttaa todella kätevältä jollekin, joka haluaa rakentaa itse. Onko jollain mielipiteitä?
https://gablok.be/en/