dadid
dadid: Hei Aion veistää veneeseen yksityiskohdan ja tarvitsen palan ohutta kompaktlaminaattia noin 600x150mm, paksuus noin 4mm Mistä ihmeestä voisin löytää sen kohtuulliseen hintaan?
0 vastausta · 642 lukukertaa
J
jonaserik: Pidempää plugia ja ruuvia, mielellään melkein kuin seinä on paksu ja silloin se kestää.
1 vastaus · 1,3k lukukertaa
·
C
Cerb: [citat] Luulen, että TS tarkoittaa, että sinibetonikin säteilee gammaa. (tosin alhainen säteily)
4 vastausta · 1,2k lukukertaa
·
C
cotillion: Sokkeli-levyt, ne ovat usein kuitusementtiä.
1 vastaus · 2,2k lukukertaa
mrsnhp
mrsnhp: Tarkista toimiiko Repair Extreme polykarbonaatilla. Liimaan sillä kaikenlaista ja se on hieman joustava. Epoksi taitaa yleensä kovettua?
1 vastaus · 1,5k lukukertaa
N
nova383: PL400 kuulostaa kyllä idealta! Foder sanotaan sitä kyllä : ) Ei, ei ole mitään kuormituksia, joista puhua.
6 vastausta · 2,9k lukukertaa
C
Carl Johansson: Mistä materiaalista rappausalusta koostuu? Minulla on itselläni uskomattoman imukykyiset tiiliseinät, jotka täytyy kastella päivää ennen työn aloittamista, muuten rappaus irtoaa.
10 vastausta · 2,4k lukukertaa
·
Z
z_bumbi: Kattotuoliliittimet saattavat toimia? https://www.joma.se/byggbeslag/Takfasten/takstolsfaste
3 vastausta · 1,4k lukukertaa
E
epw: Huono suoja puulle siinä. Sinun tulisi olla jotain suojaamassa liimaa, joka yhdistää liimapuulamellit. On tietenkin maaleja, jotka muistuttavat Falu-maalia mutta omaavat huomattavasti parempia ominaisuuksia puun suojaamiseksi.
8 vastausta · 3,6k lukukertaa
·
K
kaffetorsk: [citat] Ah, kiitos paljon vinkistä. Voi olla vaikea saada, mutta nyt tiedän mitä minun ainakin pitäisi etsiä. Olisi ehdottomasti kätevintä, jos seinään ei tarvitsisi tehdä mitään.
7 vastausta · 4,1k lukukertaa
·
Janus82
Janus82: Käytä 95-tolppia siinä tapauksessa. Ei ole koskaan väärin tehdä jotain liian vakaata. :) Tavallinen säkkibetoni kelpaa erinomaisesti. Jos sinulla on paljon pilareita, varmista että lainaat/vuokraat/ostat betonimyllyn. Jos on vain muutama pilari, betonin voi sekoittaa kottikärryssä, mutta se käy pian tylsäksi. Pilarit voi vibroida puukepillä, mutta jälleen kerran, se käy pian
6 vastausta · 4,3k lukukertaa
S
scopett: [citat] Vanha keskustelu, mutta miten ratkaisit ongelman? Täsmälleen sama hylly/vika on minullakin tyttäreni kodissa :-) Mutta ehdimme ottaa sen alas ennen kuin se putosi. Kun tavarat alkoivat pudota, hän epäili :-) Tylsä hylly, se kallistuu hieman alaspäin, koska reiät ovat suuremmat kuin tapit. Tämä on ilmeinen lähtökohta, sillä murtovoima kohdistuu ulospäin.
40 vastausta · 44,5k lukukertaa
·
D
docboy: Olen harkinnut golvgips:ä, mutta valitettavasti kustannukset kaksinkertaistuvat gips:n kanssa.
5 vastausta · 2,9k lukukertaa
·
M
Maledictus: [citat] Minun on vaikea nähdä, että voisi rakentaa tyylikästä uima-allas kattoa ollenkaan, ja varsinkaan ei halvemmalla kuin ostaa sen.
4 vastausta · 1,5k lukukertaa
Ozma88
Ozma88: En tiedä varmasti, tuleeko se olemaan vapaasti seisova vai nojaamaan olemassa olevaan seinään (tai jos se vaihtelee eri kaupoissa), joten minun täytyy löytää hyvä ratkaisu molemmissa tilanteissa. Mutta jos se nojaa seinään, se on helppoa, silloin se voidaan kiinnittää sinne sen sijaan/myös. Pahimmassa tapauksessa siitä tulee vaatimus. Kun se on paikoillaan, sitä ei pitäisi
4 vastausta · 1,1k lukukertaa
MrJay
MrJay: On olemassa uusi variantti (sitä on käytetty noin 20 vuotta pääasiassa Ranskassa), joka on nimeltään sträcktak (stretch ceiling). Se on siis ratkaisu kattoihin, ei seiniin. Melko tuntematon Ruotsissa, mutta aiomme käyttää sitä uudisrakennuksessamme, koska meillä on korkeat katot. Nopea asennus, halvempi kuin kipsi, erilaisia materiaalivaihtoehtoja/pintavaihtoehtoja ja saa täydellisen
6 vastausta · 4,1k lukukertaa
·
Belmlu
Belmlu: Kiitos rauhoittavista tiedoista kaikille :)
6 vastausta · 2,4k lukukertaa
T
trojlee: Aion rakentaa elementtirakenteisen attefallitalon. Aion käyttää naulapyssyä paneelin ja rungon kiinnittämiseen, mutta tarvitsen teidän neuvojanne, mitkä ruuvit minun kannattaa ostaa projektiini. Ajattelin koota 5 laatikkoa Essveltä, koska essebox tulee mukana, joten kirjoittakaa mielellään, mitä ruuvityyppejä ja -pituuksia suosittelette.
0 vastausta · 701 lukukertaa
L
Life is skåne: Hei Aion puhdistaa kellarini ja ihmettelen, onko kukaan käyttänyt jotain näistä rappauksista maan alla ja mitä suosittelette?
0 vastausta · 506 lukukertaa
·
D
Daniel 109: Se riippuu siitä, haluatko koristeellisen pilarin vai onko sen tarkoitus kestää jonkinlaista kuormitusta.
3 vastausta · 923 lukukertaa
·
zarkov
zarkov: Huomasimme tässä jokin päivä sitten, että meidän täytyy purkaa koko tai osia puupaneelista terassillamme veden tunkeutumisen ja epäillyn homeen vuoksi, ja silloin aloimme miettiä, mitä siellä pitäisi olla sen jälkeen. Mitä materiaalia voisi/pitäisi käyttää seinissä eristämättömässä terassissa? Märkähuoneen kipsilevy? Mänty- tai kuusipaneeli? Onko mitään etua valita
0 vastausta · 1,1k lukukertaa
M
Matslax: Kaksinkertainen saumapeltikatto tai levykatto kestää usein 70-80 vuotta, jos siitä pidetään huolta silloin tällöin. Käy tarkistamassa talot ympärillä ja juttele ihmisten kanssa puutarhoissa, jos asut paremmassa ja hieman vanhemmassa omakotitaloalueessa. Monet 50-luvun katot ovat yhä hyvässä kunnossa.
3 vastausta · 14,3k lukukertaa
Byllen88
Byllen88: Pylväs, josta olin eniten huolissani, aiomme kiinnittää portin, joten poistimme sen ja teimme keihään uudelleen. Täytin karkealla murskeella ja kivituhkalla, pakkasin niin tiukasti kuin pystyin ja sitten päälle multaa. Tuli parempi kuitenkin, mutta koska sen ei tarvitse olla kovin korkea, uskon, että se kestää melko hyvin 🙂
3 vastausta · 2,3k lukukertaa
·
T
Tummenmitthand: [citat] Kuinka monta tuntia sinulla meni seinien kunnostamiseen, kuten esim. verkon asettamiseen, rimojen kiinnittämiseen, muuraamiseen jne., kunnes kaikki oli valmista? Kuinka suuri alue sinulla oli? Minulla on nuori, joka on aika vihainen isälleen, kun tämä purki hänen huoneensa 😁🙈 En ole koskaan aiemmin muurannut ja seinät ovat noin 50-55m2.
61 vastausta · 22,3k lukukertaa
·
S
Stubai: Ruuvin kaltainen tämä toimisi. Mutta sen on sovittava sekä kiinnitettävään kohteeseen että siihen, mihin se kiinnitetään. https://www.k-rauta.se/produkt/vingskruv-essve-48x45-mm-tx-fs-corrseal-250st/7317761295419
4 vastausta · 1,0k lukukertaa
S
Strontus: Koska se on vain merkitsemä eikä varsinaista estettä, tee asennus mahdollisimman helposti joko pysäköintialueen betonireunaan tai maapintakiviin; huomaat sen parhaiten paikan päällä, kun tiedät kiinnikkeen koon.
7 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
nino
nino: Oletko valanut kaiken muun betonilla äskettäin, jatkaisin sitä ja tekisin kaadon myös sillä. Henkilökohtaisesti en sekoittaisi hitaita laasteja nopeisiin, en ainakaan jos tavallinen betoni ei ole kuivunut vähintään 6-12 kk.
3 vastausta · 1,1k lukukertaa
FredrikR
FredrikR: [citat] Ok mutta näytät uskovan, että ts luulee voivansa sijoittaa sen väärin päin..
30 vastausta · 12,3k lukukertaa
·
A
Adamsweden91: Hei, Kesän projektina on rakentaa varasto sekä laajennusosa (carport). Varasto-osuus seisoo valetulla laatalla, kun taas carport on neljän pilarin varassa. Mutta, kun nyt luulee olevansa "maailmanmestari" kaiken esityön jälkeen, huomaa, ettei se ihan pidäkään paikkaansa. Nyt kysymykseeni... Olisin toivonut, että minulla olisi muutamia säädettäviä tolppakenkiä valettuina niihin
0 vastausta · 1,1k lukukertaa
·
Y
Yoshimel: Se oli RadonAssistans i Skåne AB, joka auttoi meitä.
5 vastausta · 5,1k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.