Oldboy
Oldboy: Se näyttää hyvältä. Koska se oli vanhaa harmaantunutta puutavaraa, ajattelin, että se saattaisi olla vain tilapäinen jäykistys. Sitten katto ja seinät pysyvät paikoillaan. Sen jälkeen tarvitaan puiset tai vastaavat vinotuet lähes kaikkialle tuulivakauden vuoksi. Perinteiset puiset vinotuet kestävät sekä puristus- että vetokuormitusta. Ne näkyvät kuitenkin kasvihuoneessa. On
5 vastausta · 2,9k lukukertaa
·
E
Anonymiserad 358496: Ota yhteyttä konstruktööriin, jos olette epävarmoja.
1 vastaus · 1,8k lukukertaa
·
S
Stig-Helmer: Kyse on vasemman puolen laajennuksesta (rakennettu ryömintätilalle). Ajatuksena on joko vaihtaa koko palkisto tai valaa laatta.
3 vastausta · 1,2k lukukertaa
·
Oldboy
Oldboy: Liitä suoralla leikkauksella. Pohjamaalaa tai maalaa pellavaöljyvärillä päätypinnat ennen asennusta, niin se kestää kohtuullisen ajan.
19 vastausta · 8,5k lukukertaa
·
S
Staffan565: Näin siinä kävi. siellä oli vain muutamia tiili kiviä, jotka pakenivat karmiin ja katon väliin jääneestä aukosta.
6 vastausta · 3,6k lukukertaa
·
T
topmount: Fjällbackassa, samanlaisessa ympäristössä veden ylä- ja alapuolella, olen käyttänyt tavallista karkeaa betonia tai sementtiä (jos sinulla on pääsy soraan) erittäin hyvällä tuloksella.
1 vastaus · 1,5k lukukertaa
P
Anonymiserad 587768: [citat] Kiitos vastauksista kaikille!
4 vastausta · 5,5k lukukertaa
·
Viktor.J
Viktor.J: [citat] Asetat pahviputken päälle, jotta valat raudoitustangot putkeen. Kun valat, kiinnität tolppakengät niin, että ne valetaan kiinni.
10 vastausta · 2,2k lukukertaa
·
F
Fredrik-: [citat] Voin vinkata, että lidl myy ok profiilimittarin 79 kruunulla tällä viikolla. Olen jo tehnyt 10 elementtiputken ilman sitä (puussa), mutta tajusin, että viimeiseen 4 vetoihin klinkkerissä se oli järkevä investointi, olisin säästänyt paljon aikaa, jos olisin ostanut sen aiemmin 😩
10 vastausta · 5,3k lukukertaa
·
C
cpalm: Korjausbetoni saattaa olla jotain?
6 vastausta · 9,7k lukukertaa
·
C
P
Pelle_22: [citat] [/QUOTE] Olen myös kyllästynyt liimaamaan liuskekivilaattoja portaikkoon, meidän 5. vuosi. Ajattelin panostaa epoksi - pikkukivi/hiekka. Ajattelin aluksi valita Duratrappin, mutta se on todella kallis ja näyttää käyttävän vain epoksikitata ja pikkukiviä. Vaihtoehto voisi olla PaintPro kitti NM205 yhdistettynä heidän "Värisilttiinsä". Onko joku kokeillut sitä?
17 vastausta · 18,7k lukukertaa
·
J
jonaserik: Se on kaivettava niin, että kattoon jää vähintään 1 metri, mielellään syvempi. Se on aina liian ahdas riippumatta siitä, miten ajattelet. Sitten näet, tuleeko sinne vettä vai ei. Rakennat tiet puilla ja noin 10 - 15 eristystä, rakennuseristelevy on hyvä. Tee ensin ulkoseinät ja sitten sisäpuolelle, helpompaa. Sitten riippuu siitä, mitä aiotte siellä tehdä. Laittaisin
7 vastausta · 1,8k lukukertaa
FredrikR
FredrikR: [citat] Suo­rassa fasadista. ✅ Sama pätee myös 3-4-5 -vaihtoehtoon. Muurausnarun kiristäminen, kuten mainittu, ja sen kanssa linjaaminen on myös kätevää ja helppokäyttöistä.
16 vastausta · 5,0k lukukertaa
·
Jonatan79
Jonatan79: ööhhh, joo kiitos. Leikkaa ja aseta klinkkerit koko matkan.
18 vastausta · 4,2k lukukertaa
·
Happifejz
Happifejz: @Småbrukaren Ja, lämpö tuntuu järkevältä, että sillä voi olla jotain tekemistä tämän kanssa. Vaikea kuvailla hajua, mutta sillä on "paino" kuin juuri levitetyllä tervalla, jos siihen voi samaistua. Mutta ehkä hieman terävämmällä kemikaalisella sävyllä. Talo on ollut tyhjillään 5 vuotta ennen kuin ostin sen, josta viimeiset kaksi vuotta ilman lämpöä. Suoraan haisevan
2 vastausta · 970 lukukertaa
J
jonaserik: Jos pohja on kiinteä, riittää betonilaatat ja pylvään alaosan päällystäminen asfaltilla, muuten pari perustuspilaria.
8 vastausta · 2,0k lukukertaa
·
N
nova383: [citat] [bild] Päivitän tätä kysymystä vähän. Tältä se näyttää. Ja miten ihmeessä teen tolpan kanssa? En voi poistaa sitä, se korvataan myöhemmin porrastolpalla, joka sijoitetaan hieman sivummalle. 30x60 klinkkeri menee niin, että voin odottaa juuri sen laatan kanssa, joka pitäisi olla tolpan kohdalla, laitan sen sitten paikalleen kun porras ja sen porraspylväs on taas
11 vastausta · 7,2k lukukertaa
·
F
Fresten: Ajattelin yrittää kunnostaa vanhan betonitrapun ja pohdin myös avoimen osan sulkemista (katso kuva), niin että siitä tulisi täysin rapattu pinta. Mitä materiaalia te käyttäisitte? Ja onko jotain erityistä huomioitavaa täällä? Talo sijaitsee Pohjois-Skånessa.
0 vastausta · 1,3k lukukertaa
·
J
Jagheterinteolof: Yritän herättää tämän vanhan ketjun henkiin... Minulla on täsmälleen sama ongelma. Olen hieman huolissani siitä, että autokatoksen peltikaton vedenvuoto saa niin paljon vauhtia, että se pääsee autotallin kattotiilien alle. Mutta ehkä siitä ei tarvitse olla huolissaan? Miten autokatoksesi lopulta kävi @Magnus33? Onko kuvia, joita haluaisit jakaa?
8 vastausta · 6,2k lukukertaa
·
T
tergo: https://www.byggmax.se/universalkniv-stanley-p28318
3 vastausta · 1,3k lukukertaa
Workingclasshero
Workingclasshero: Rakennan nyt terassiani. Rakentaminen alkoi 2 vuotta sitten, joten nyt korvaan vinotuet oikealla aidalla, ja monet ruuvit ovat katkenneet....... Biltema on todennäköinen toimittaja, mutta en muista......... Klantskalle minä ostin lisää Biltema-ruuveja hiljattain, mutta jatkossa käytän vain Esseve... /W
7 vastausta · 4,5k lukukertaa
M
mickeforsberg: Hei kaikki! Minulla on kantava seinä eteisessä, josta haluaisin päästä eroon. Tällä hetkellä tolpat ovat niin, että aukon leveys on ~1,2 m. Tämä seinä on jo korvattu jonkinlaisella 100x100 palkilla tai vastaavalla, joka ulottuu koko matkan pitkin seinää, jonka olen merkinnyt punaisella liitetyssä pohjapiirroksessa (ei siis tekstikuvaus), aina makuuhuoneeseen saakka. Yritän
0 vastausta · 857 lukukertaa
·
B
boxbygg: Hei, olen ajatellut rakentaa lasiterassin, joka olisi eristetty tarpeeksi, jotta siellä voisi istua ulkona syksyllä. Ajattelin eristää seinät ja lattian terassilattialla. Mietin nyt, tarvitsetko silti kyllästettyä terassilattiaa? Seinät ja kattohan eivät ole kyllästettyjä.
0 vastausta · 1,4k lukukertaa
T
Timmermannen77: Weberfloor 140 Nova, olen joskus käyttänyt lattioiden tasoitukseen. Sen voi levittää 5-60 mm paksuksi, muista käyttää primeria lisäämään tarttuvuutta alustaan. 😃
6 vastausta · 1,3k lukukertaa
Z
z_bumbi: Se määrittää, kuinka suuri hyöty tuotteella on/kuinka paljon sitä tarvitaan saman suojan saamiseksi ja siten myös kuinka hintansa arvoinen se on, joten tarkista se.
3 vastausta · 2,4k lukukertaa
E
Erik We: Hei, pahoittelut viivästyneistä vastauksista toistaiseksi. Olen juuri vaihtanut vanhempaan taloon, joten en tunne sitä kovin hyvin enkä voi siten vastata, kuinka vetoisa se on tai mihin suuntaan ilma kulkee. Tämä talo lämmitetään maalämmöllä, mutta siinä on avotakka, jota käytetään talviaikaan, joten savupiippu lämpenee ainakin talvella. Yleisesti ottaen talo on huonosti
15 vastausta · 2,8k lukukertaa
panodil
panodil: Pidä kulmista huolta, niin menee hyvin.
1 vastaus · 581 lukukertaa
O
Odi et Amo: Laasti tai laattafix naturkivelle ja ulkokäyttöön
7 vastausta · 4,3k lukukertaa
·
Åsa Lund
Åsa Lund: Jotain tällaista? https://www.google.com/shopping/product/1?lsf=seller:100620699,store:3109693285302259946,lsfqd:0&prds=pid:7633229305515089493,oid:7633229305515089493&q=delar+till+kanalsystem&hl=sv-SE&ei=e7CrZIuIDZjSxc8Psb-1gAM&sts=14&lsft=gclid:CjwKCAjw2K6lBhBXEiwA5RjtCRV0tQRFVchp5v6NJ4XQam2Dd65C9PtHumECYhQfSgPGjkMxtH3voRoCBzYQAvD_BwE
1 vastaus · 1,2k lukukertaa
·
pacman42
pacman42: [citat] Ole hyvä! 😎
4 vastausta · 1,1k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.