Hei

Meidän parkkipaikka Kroatiassa on hieman kuin turistimagneetti muille, jotka haluavat pysäköidä autonsa.

Siksi ajattelin hankkia tällaisen Bauhaus Kroatiasta (katso bild)

Mutta alusta on kivilevyjä, mikä olisi paras tapa saada se kiinnittymään? Kaivaa ehkä pilari maahan? Tai käyttää betonia?
Sitten minulla ei ole paljon työkaluja siellä, joten arvostan yksinkertaisinta mahdollista vaihtoehtoa.

• Pysäköinnin estämiseen tarkoitettu teräksinen tanko, jossa on punaiset heijastimet ja kiinnityslevyt, asetettuna kivetykselle.
  • Pysäköintipaikka, jossa on harmaita ja punertavia betonilaattoja, ympärillä on matalaa ruohoa ja taustalla vaalea betoniseinä.
Viimeksi muokattu:
Eikö sitä voi vain porata ja kiinnittää plugeilla laattoihin? Mutta oletan, että tämä on vuokrattu p-paikka? Mitä vuokranantaja sanoo?

• Tykkään
Arman_1985 ja 1 muu
  • Laddar…
Silloin voi vain nostaa kaarta yhdessä maalevyn kanssa. Se on liian heikko.
Minä hitsaisin kaaren suurempaan metallilevyyn ja kiinnittäisin sitten useita maanpinnan kiviä kiinni.

• Tykkään
Arman_1985
  • Laddar…
Eikö se kuitenkin ole enemmän merkintä kuin este?

• Tykkään
13th Marine ja 2 muuta
  • Laddar…
H hempularen sanoi:
Eikö sitä voisi vain porata ja kiinnittää paikalleen proppaamalla laattoihin? Mutta oletan, että tämä on vuokrattu p-paikka? Mitä sanoo vuokranantaja?
Hei, se on yksityinen p-paikka, joten se on okei. Helpoin tapa on kai kuten sanotte, kiinnittää se propulla, mutta mietin nyt kun katson kuvaa uudelleen, ehkä ei laattaan vaan itse kehyksen ympärille, näyttää olevan valettu betoni, ehkä parasta tehdä niin.

• Tykkään
SonnyListon
  • Laddar…
Totte_S
Tyylikästä ja vakaata, jos nostat kiviä, kaivat maata ja kaadat betonia ja raudoitat, asetat takaisin kaikki kivet paitsi kaksi, joihin kiinnikkeet asettuvat.

• Tykkään
Arman_1985
  • Laddar…
Mielestäni yllä oleva ehdotus on liiallista. Poraa ja ruuvaa suoraan maapintaan betoniruuvilla

• Tykkään
Arman_1985
  • Laddar…
Koska se on vain merkitsemä eikä varsinaista estettä, tee asennus mahdollisimman helposti joko pysäköintialueen betonireunaan tai maapintakiviin; huomaat sen parhaiten paikan päällä, kun tiedät kiinnikkeen koon.

• Tykkään
SonnyListon ja 1 muu
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.