Perssa88
Perssa88: [citat] Hei, Olen samassa tilanteessa kuin te muutama vuosi sitten. Mitä laastia käytitte ja onko se toiminut hyvin? Olen myös tutkinut Weber dry renovationia kalkkilaastin sijaan, mutta siitä ei vaikuta olevan paljon tietoa. Kiitollinen vastauksesta 😊
2 vastausta · 3,9k lukukertaa
M
Mjärn: Hei! Miten pitäisi tehdä, jos haluaa maalata tämän? Pitääkö hioa ja käyttääkö jotain erityistä maalia?
0 vastausta · 1,1k lukukertaa
·
B
Anonymiserad 405730: [citat] Alakattoa ei tarvitse kiinnittää ollenkaan uusiin palkkeihin, vaan se pysyy kiinni vanhoissa, eikö niin?
3 vastausta · 1,5k lukukertaa
T
ToT15: [citat] Kiitos. Ajattelemme, että otamme siivousyrityksen tekemään kaiken siivouksen 😊
6 vastausta · 2,3k lukukertaa
L
lasso77: Kiitos inputista! Juuri niin, kyseessä ei ole ristikkorakenne vaan kehystakistukset. (Sisustettu yläkerta, jossa huoneet ovat 3300 mm leveitä) Tietenkin otan huomioon, että seinä keittiön ja olohuoneen välillä on osa talon rakennetta. Harkitsen, mitä palkkia tarvitaan avaamisen kuormantasaamiseen ja onko se sittenkään vaivan arvoinen. Kuinka paljon on oikeastaan hyväksyttävää,
4 vastausta · 1,9k lukukertaa
·
T
Thord58: Kiitos, testaan tänä iltana.
10 vastausta · 1,4k lukukertaa
·
T
10 vastausta · 1,4k lukukertaa
·
Matti_75
Matti_75: Riippuen siitä, miten se on kytketty talossasi, voit poistaa kytkimen ja siihen menevät kaapelit ja asentaa plejd:in kattorasiaan, jota ohjaa langaton nappi.
5 vastausta · 1,1k lukukertaa
·
S
Stefan1972: Nyt vain sekoitat ja annat kirjoittaessani..........olenko sanonut, että se homehtuu, jos se on kuivaa? Mikset kirjoita enemmän ja luo perusteita sille, mitä kirjoitat, toisin kuin kaikkien kirjoittama pelkopropaganda?....... Ainoa mitä sanoin alussa, oli että ei ole epätavallista, että puutavarassa on hieman kasvustoa, jos se on ollut väärässä paikassa ja sitä on suojattu pressulla
35 vastausta · 3,9k lukukertaa
·
BirgitS
BirgitS: [citat] Okei, sitten ymmärsin väärin, mitä tarkoitit sillä lauseella.
18 vastausta · 2,0k lukukertaa
·
h3mm4frun
h3mm4frun: Nyt olen avannut katon, ja pilarit eivät ole kantavia. Sen sijaan mietin, tietääkö kukaan, mikä "kantaa" portaita. Johtuuko se siitä, että ne nojaavat toisen kerroksen lattianiskojen varaan vai?
9 vastausta · 1,8k lukukertaa
·
elpaco
elpaco: [citat] Me järjestimme 160 cm sängyn nosto toiselle kerrokselle pyöräkuormaajalla. Se maksoi kakun. Suoraan suurien ikkunoiden läpi.
83 vastausta · 36,2k lukukertaa
·
M
MagHam: Ne ovat tuskin "naulattu vain reunaan", vaan todennäköisesti naulattu myös keskeltä useisiin riveihin. Jos et tarvitse poistaa niitä, jätä ne rauhaan. Muuten irrota varovasti pala kerrallaan ilman liiallista rikkoutumista.
9 vastausta · 2,5k lukukertaa
·
S
Anonymiserad 405730: [citat] Yleensä ei laiteta puikkeletta suoraan puulattian päälle ilman liimausta, jotta vältytään liikeääniltä… Mutta foam toimii luultavasti hyvin yhdessä puikkelin ruuvauksen kanssa niin siitä tulee hyvä...
3 vastausta · 2,0k lukukertaa
·
C
CSand: [citat] Kiitos!
7 vastausta · 1,4k lukukertaa
·
C
7 vastausta · 1,4k lukukertaa
·
Q
Queen15: [citat] Kiitos kaikesta teidän kaikkien panoksesta!! Se onnistui erinomaisesti liimata suoraan seinään ilman, että seinää ensin suoristettiin. Epätasaisuudet ratkaistiin käyttämällä ylimääräistä paljon liimaa niissä kohdissa, jotka muuten eivät koskettaneet seinää niin sanotusti. Täytyi "kääntää ulos" joitakin laattoja ja lisätä ylimääräistä liimaa, kun huomasi,
14 vastausta · 2,6k lukukertaa
T
Tompafix: [citat] Oletko varma, että se on kipsiseinä? Ei kovin yleistä 50-luvulla. Mutta jos on, niin voi yksinkertaisesti olla niin, että jotkut koolaukset olivat vinoja asennuksessa. Yksi tapa korjata tämä voi olla, että yksinkertaisesti ruuvaat uudet koolaukset vanhoihin. Silloin saat suoran seinän, jos kiinnität ne oikein.
1 vastaus · 1,8k lukukertaa
I
Isabelle Norén: [citat] Ehkä eivät ole 40-luvulta, olen vain luullut niin, koska ne ovat karmeissa, jotka puolestaan "istuvat" luonnollisesti talon rakenteessa 😅👌🏻 Ehkä niitä on vaihdettu jonain vuosikymmenenä?🧐
9 vastausta · 8,3k lukukertaa
·
S
Stefan1972: Uskon varmasti, että se toimii, vaikka kyseessä ei olisikaan mitkään valtavat ilmavirrat. Se kuitenkin liikkuu ja oletan, että ette aio asettua asumaan sinne tai rakentaa mitään spa:ta suihkulla.
1 vastaus · 2,8k lukukertaa
·
C
Chnorin: Hei! Asumme pienessä (7x10m) lankkurunkoisessa talossa, joka on rakennettu -42, kellarilla. Tämä aiomme nyt remontoida (ei kellarikerrosta). Talo on hieman painunut ja lattia kallistuu hieman useimmissa huoneissa. Olemme ajatelleet poistaa lattian, imeä pois kaiken eristyksen ja sitten asentaa uudet palkit vanhojen päälle lattian suoristamista varten. Rakentajaltamme saimme sen sijaan
0 vastausta · 1,3k lukukertaa
Z
Anonymiserad 405730: Sisäpuolella on 900 mm valmiin lattian yläpuolella..
1 vastaus · 1,1k lukukertaa
·
Karrock
Karrock: Minulla on samanlainen. Kevät/syksy-lasit, huopakatto, raakalauta, koolaukset/eristys, muovi ja sisäpaneeli. Lattialämmitys laatassa, mutta ei kytkettynä. "messumatto-ruudut" lattialla. Paneelit katossa ja seinissä ovat Mdf:ää, jotka olen itse maalannut sisämaalilla. Vuodesta 2016 lähtien rakennuksessa ei ole ollut hometta/kasvustoa maalissa. Vähän kuitenkin alumiinikehyksissä, mutta
1 vastaus · 3,6k lukukertaa
L
Liljeros: Tuotetta ei ole saatavilla standardina tai erikoisversiona. Jos haluat sen valmiina, sinun täytyy kääntyä höyläämön tai puusepän puoleen, muuten voit höylätä sen itse tai kuten joku yllä kirjoitti, santapaperi
9 vastausta · 2,3k lukukertaa
Larsa
Larsa: Sisätiloissa oli ollut huolestuttavaa, ulkona=näin se voi olla.... Pese kesällä ja maalaa. Jos asutte alttiina, se voi kasvaa takaisin. Minulla on itse talo suuren saariston äärellä ja kosteus kuluttaa kovasti, täytyy pestä parin vuoden jälkeen jos haluaa pitää sen tahrattomana.
12 vastausta · 1,8k lukukertaa
·
nimhed
nimhed: [citat] Hmm, 6mm vanerin urassa on ihan hyvä idea. Kiitos siitä ajatuksesta!
2 vastausta · 1,5k lukukertaa
G
Glasmästaren: Olen yrittänyt googlettaa, mutta ei ole paljon selvää tietoa kamin + kalciumsilikatskiva:ista. Tietääkö kukaan, voiko levyjä tasoittaa tavallisella käsitasoitteella ja sitten hioa ja maalata silikaattimaalilla?
0 vastausta · 1,9k lukukertaa
T
Thomas_Blekinge: Poika rakensi työpöydän 2x3-puista. Jotta siitä tulisi vakaa, on tärkeää saada kunnolliset ruuvikiinnitykset kulmiin sekä diagonaaliset tukipuut. Tukirakenne rakennettiin 3x2-puista, ja sen päällä on paksu vanerilevy. Peitän yleensä pinnan valkoisella maitolaatikolla, jonka kiinnitän nitojalla. Vaihdan uuden ja raikkaan pinnan noin kaksi kertaa vuodessa. Maitolakana toimii myös
4 vastausta · 2,4k lukukertaa
S
svenstad: En muista tarkalleen, mutta ehkä 1+6 (6 osaa vettä ja yksi osa ostamastani suolahappokanisterista). Jos tämä tuntuu liian heikolta, kokeile vahvemmalla. Kokonaisveden määrä oli luultavasti yli 10 l.
11 vastausta · 12,0k lukukertaa
H
Harald Blåtumme: Olen oppinut paljon tästä ketjusta, erityisesti clips:istä! En tiennyt, luulin että oli normaalia joutua lyömään voimakkaasti yhteen... ehkä minulla vain oli onnea, kun meni niin hyvin ilman panelclips:iä, kun käytin dyckert-nauloja katossa. Ehkä osittain seurausta siitä, miten maskindyckert (T-dyckert) on muotoiltu, ne on aika helppo hiukan kaivautua esimerkiksi mdf-levyyn, joka on
16 vastausta · 8,9k lukukertaa
·
A
a_w: Siinä vaiheessa, jossa olet nyt, on parasta käyttää eristystä. Ääni vaimenee paremmin löyhästi pakatulla eristyksellä, joten älä paina sitä liikaa.
1 vastaus · 1,1k lukukertaa
·
E
Elin Kamel: [citat] Tarkastaja ei hyväksynyt, koska se ylitti keittiösaarekkeen reunan ja siellä oli pistorasia. Jos se olisi ollut jossain muualla, se olisi ollut hyväksytty. Hänen mukaansa. Mutta miten tahansa, ongelmamme ratkesi. Olin vain niin yllättynyt, että yksikään keittiön myyjä tai heidän hanatoimittajansa, joiden kanssa puhuin, ei onnistunut löytämään sopivaa hanaa. Mutta ehkä he
24 vastausta · 3,5k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.