Hei, olen käsitellyt vanhan rapatun kellariseinän Möge-fri:llä JAPE:lta. Seinä on melko huonossa kunnossa ja tarvitsee korjausta ja rappausta. Nyt ajattelen, että saattaisi olla hyvä käydä seinä uudestaan läpi homesuojalla varmuuden vuoksi — mutta kuinka kauan pitää odottaa, että seinä on valmis korjattavaksi? Pitääkö sen olla täysin kuiva? Eikö se kuitenkin tulisi kostuttaa kun aloitetaan? Aiomme rapata hydraulisella kalkkilaastilla ja myöhemmin maalata kalkkimaalilla tai silikaattimaalilla. Talo on vuodelta 1925 noin, ja kalkkilaasti lienee parasta luetun perusteella. Kuitenkin olemme hieman kiinnostuneita, onko kenelläkään kokemusta weber dry renovation kellarilaastista, voisiko se toimia kosteutta vastaan. Kiitollinen kaikista (hyvistä;) vinkeistä. Tuntuu hyvin sekavalta tämä materiaalin valinta vanhoihin taloihin...

Seuraan, mutta olen myös lukenut Arden F5:stä.
Onko täällä joku, jolla on kokemusta?

A agl sanoi:
Hei, olen käsitellyt vanhaa rappattua kellariseinää Möge-fri:llä JAPE:sta. Seinä on aika huonossa kunnossa ja tarvitsee korjausta ja rappausta. Nyt ajattelin, että voisin ehkä käydä seinän läpi uudelleen homeenpoistolla ollakseni varma - mutta kuinka kauan pitää odottaa, että seinä on valmis korjattavaksi? Pitääkö sen olla täysin kuiva? senhän pitää kuitenkin kostuttaa ennen työn aloittamista? Aiomme rappata hydraulisella kalkkilaastilla ja lopulta maalata kalkkimaalilla tai silikaattimaalilla. Talo on vuodelta 1925 paikkeilla ja siksi kalkkilaasti olisi paras valinta lukemamme mukaan. Olemme kuitenkin hiukan kiinnostuneita, onko kenelläkään kokemusta Weber dry renovation kellaripinnoitteesta, voisiko se toimia kosteutta vastaan. Kiitollinen kaikista (hyvistä;) vinkkeistä. Tämä vanhojen talojen materiaalivalinta tuntuu todella hankalalta...
Hei,

Olen samassa tilanteessa kuin te muutama vuosi sitten. Mitä laastia käytitte ja onko se toiminut hyvin? Olen myös tutkinut Weber dry renovationia kalkkilaastin sijaan, mutta siitä ei vaikuta olevan paljon tietoa.

Kiitollinen vastauksesta 😊

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.