Hei,

Etsin listaa, joka on enintään 8 mm paksu, vähintään 40 mm leveä ja jossa kaksi toisiaan läheisintä kulmaa ovat pyöristetyt. Muut kulmat voivat olla millaisia tahansa. Eli smyygilista, jossa on yksi ylimääräinen pyöristetty kulma. Puu, kokovalkoinen tai listanvalkoinen. En onnistu löytämään, onko jollain vinkkejä?

Foglist, byggmax.

P
P polarsson sanoi:
Hei,

Etsin listaa, joka on enintään 8 mm paksu, vähintään 40 mm leveä ja jossa kaksi toisiaan lähimpänä olevaa kulmaa ovat pyöristettyjä. Muut kulmat voivat olla millaisia tahansa. Eli kyseessä olisi lista, jossa yksi kulma on pyöristetty. Puu, täysin valkoinen tai listavalkoinen. En löydä, voiko joku antaa vinkkejä?
Niitä on 8x33 tai 8x43, tai sitten voi halkaista leveämmästä itse..

https://www.byggmax.se/foglist-p08608027

Kiitos vastauksesta, mutta juuri sellaista en halua. Toisiaan lähimmät kulmat tulee olla pyöristetty, ei kauimpana olevat kulmat kuten ehdotetussa listassa.

P
P polarsson sanoi:
Kiitos vastauksesta, mutta juuri tällainen minä en halua. Lähimpänä toisiaan olevat kulmat pitäisi pyöristää, ei kauimpana olevat kuten ehdotetussa listassa.
Aha nyt ymmärrän mutta valmista ei taida löytyä vaan täytyy joko valmistaa itse tai tilata puusepältä…

Pyöristyksen voit tehdä itse 80 karkeusasteen hiekkapaperilla. Ellei kyseessä ole sata metriä listaa.

• Tykkään
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
Karl-Ove Qvarfordt Karl-Ove Qvarfordt sanoi:
[linkki]
kiitos, mutta katso yllä oleva vastaus. Tämä lista ei sovi

imported_Benno imported_Benno sanoi:
Pyöristyksen voit korjata itse 80 karkeuden hiekkapaperilla. Jos ei ole sata metriä listaa.
Kallistuu siihen, mutta joskus on laiska ja haluaa vain sen valmiiksi :)

• Tykkään
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
Tuotetta ei ole saatavilla standardina tai erikoisversiona. Jos haluat sen valmiina, sinun täytyy kääntyä höyläämön tai puusepän puoleen, muuten voit höylätä sen itse tai kuten joku yllä kirjoitti, santapaperi

• Tykkään
polarsson
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.