2 302 lukukertaa ·
9 vastausta
2k lukukertaa
9 vastausta
Lista, 8 mm paksu pyöristetyillä kulmilla
Hei,
Etsin listaa, joka on enintään 8 mm paksu, vähintään 40 mm leveä ja jossa kaksi toisiaan läheisintä kulmaa ovat pyöristetyt. Muut kulmat voivat olla millaisia tahansa. Eli smyygilista, jossa on yksi ylimääräinen pyöristetty kulma. Puu, kokovalkoinen tai listanvalkoinen. En onnistu löytämään, onko jollain vinkkejä?
Etsin listaa, joka on enintään 8 mm paksu, vähintään 40 mm leveä ja jossa kaksi toisiaan läheisintä kulmaa ovat pyöristetyt. Muut kulmat voivat olla millaisia tahansa. Eli smyygilista, jossa on yksi ylimääräinen pyöristetty kulma. Puu, kokovalkoinen tai listanvalkoinen. En onnistu löytämään, onko jollain vinkkejä?
Jäsen
· Blekinge
· 12 266 viestiä
Foglist, byggmax.
Niitä on 8x33 tai 8x43, tai sitten voi halkaista leveämmästä itse..P polarsson sanoi:Hei,
Etsin listaa, joka on enintään 8 mm paksu, vähintään 40 mm leveä ja jossa kaksi toisiaan lähimpänä olevaa kulmaa ovat pyöristettyjä. Muut kulmat voivat olla millaisia tahansa. Eli kyseessä olisi lista, jossa yksi kulma on pyöristetty. Puu, täysin valkoinen tai listavalkoinen. En löydä, voiko joku antaa vinkkejä?
https://www.byggmax.se/foglist-p08608027
Jäsen
· Korpilombolo
· 3 724 viestiä
Pyöristyksen voit tehdä itse 80 karkeusasteen hiekkapaperilla. Ellei kyseessä ole sata metriä listaa.
Tuotetta ei ole saatavilla standardina tai erikoisversiona. Jos haluat sen valmiina, sinun täytyy kääntyä höyläämön tai puusepän puoleen, muuten voit höylätä sen itse tai kuten joku yllä kirjoitti, santapaperi
Klikkaa tästä vastataksesi