Träkyrka Träkyrka sanoi:
Mittasin yhden cm seinästä kummallekin puolelle, sitten vedin linjan näiden väliin. Tämä linja, joka kulkee pitkin pisintä seinää, on tarkoitus seurata. Todennäköisesti vedän muutaman lisälinjan asennuksen aikana varmistaakseni, että se pysyy suorana. Mutta seuraamalla linjaa ajattelin, että on ok, jos levyt eivät mene aivan 100 % yhteen, koska seuraan linjaa.

Huoneen lyhyillä sivuilla ero on yksi cm, mutta luulen, että se on merkityksetön, sillä se ei näy, kun on yksi cm ero kuuden metrin seinällä.
Jos koko levyjen kanssa ristissä ja vain 1 cm kummallakin puolella on väliä, niin sinulla on onnea ja suuret onnittelut. 🙂🙂🙂 On harvinaista, että näin on, yleensä on noin 10 cm ero, mikä on liian pitkä koko levyille. 1 cm:llä kattolista hoitaa ja peittää sen.

• Tykkään
Träkyrka
  • Laddar…
Olen oppinut paljon tästä ketjusta, erityisesti clips:istä! En tiennyt, luulin että oli normaalia joutua lyömään voimakkaasti yhteen... ehkä minulla vain oli onnea, kun meni niin hyvin ilman panelclips:iä, kun käytin dyckert-nauloja katossa. Ehkä osittain seurausta siitä, miten maskindyckert (T-dyckert) on muotoiltu, ne on aika helppo hiukan kaivautua esimerkiksi mdf-levyyn, joka on huntonit-levyjen perusta, ja ne "automaattisesti uppoavat" tällä tavalla.

Kiitos erinomaisista vinkeistä jonaserik, otan nämä mukaani seuraavaan projektiin!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.