Hei, olen parhaillaan kiinnittämässä sisäkattoa, paneelia från norrlansträ.
Käytän naulapistoolia makita AF506.
Olen asettanut tunkeutumisen maksimiin ja oikean ilmanpaineen, mutta silti en saa naulaa kokonaan sisään, naulaan noin 45 asteen kulmassa jouseen.
Onko kenelläkään vinkkejä tai onko joku kokenut jotain vastaavaa.
//Thord

• Kaksi osittain näkyvää naulaa puupaneelin pinnassa innertakissa.
  • Valkoinen sisäpaneeli, johon on kiinnitetty kaksi naulaa, näkyy puupintaa vasten. Naulat eivät ole täysin upotettuja.
Düsseldorff
Hmm, en ole koskaan kokenut kyseistä ongelmaa. Onko se poikkeuksellisen heikko pistol?

Düsseldorff Düsseldorff sanoi:
Hmm, en ole koskaan törmännyt tähän ongelmaan. Onko se epätavallisen heikko pistooli?
Ei, sen pitäisi kestää tämä, mahdollisesti minun täytyy päästä syvemmälle jouseen.

Miten pidät dyckertpistolia, mitä tapahtuu, jos käännät 90 astetta niin, että kärki koskettaa kunnolla paneeliin?

Nytt_användarnamn_2024_12
T Thord58 sanoi:
Hei, olen kiinnittämässä sisäkattoa, paneeli Norrlansträstä.
Käytän dyckertpistol Makita AF506.
Olen asettanut tunkeutumisen maksimiin ja oikeaan ilmanpaineeseen, mutta en silti saa naulaa kokonaan sisään, naula on noin 45 asteen kulmassa jousessa.
Onko kenelläkään vinkkejä, tai onko ehkä ollut samanlaisia kokemuksia.
//Thord
Jos otat hukkapalan ja naulaat suoraan eli pidät naulapistoolia 90 asteen kulmassa materiaalia vasten, kuinka silloin käy?

A AndersS sanoi:
Miten pidät dyckertpistolen, miten käy, jos käännät 90 astetta niin, että kärki on kunnolla kiinni paneelissa?
Suorassa kulmassa se menee sisään ilman ongelmia, mutta haluan piilotetun naulaamisen, joten sen täytyy olla 45 astetta.

Nytt_användarnamn_2024_12
T Thord58 sanoi:
Suorakulmaisesti se menee sisään ongelmitta, mutta haluan piilotetun naulauksen, joten sen täytyy olla 45 astetta.
Silloin kosketuspinta ei ole tiiviisti materiaalia vasten, voitko lisätä painetta muutamalla barilla?

Oletko asettanut dyckerten oikeaan uraan? Magasinissa on yleensä "ura" eri pituisille dyckerteille, ja jos ne asetetaan liian korkealle, ehkä voi käydä näin?

T Tjrex sanoi:
Oletko laittanut dyckerten oikeaan uraan? Lehtisessä on yleensä uria, jotka on tarkoitettu eri pituisille dyckerteille, ja jos ne asetetaan liian korkealle, näin voi ehkä tapahtua?
Ei, se ei ole ongelma.

T Thord58 sanoi:
Kohtisuoraan se menee läpi ongelmitta, mutta haluan piilotetun naulauksen, joten sen täytyy olla 45 astetta.
Ymmärsit minut väärin, naulaa samassa paikassa, mutta käännä naulain 90 astetta, jolloin se on myös piilotettu niin, että naulan pää on linjassa paneelin pituuden kanssa.

• Tykkään
Stefan N
  • Laddar…
Kiitos, testaan tänä iltana.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.