3 451 lukukertaa ·
24 vastausta
3k lukukertaa
24 vastausta
Laminaatti välikiinnittää keittiöhana
Mutta miten kävi lisäkustannusten kanssa? Olemme täällä kahden enemmän tai vähemmän arvottoman hanan kanssa + niiden vaihtamisen kustannukset.E Elin Kamel sanoi:Kyllä, keittiötoimittajamme ja heidän hanayhteyshenkilö sanoivat, ettei ole jäykkää hanaa (halusimme joko samanlaisen kuin meillä oli ennen tai mustan). Heillä ei ollut ehdotuksia tähän. Joten ajattelin, että täytyyhän siinä olla jotain vikaa, muuten kaikilla olisi sama ongelma. Soitin Tapwellille ja kysyin, voiko heidän kylpyhuonehanoja käyttää pienessä diskossa keittiösaarekkeessa. He vastasivat kyllä, niin teemme yleensä. Melkein teki mieli antaa vinkki HTH:lle, jolta ostimme keittiön, koska he eivät itse olleet tajunneet tätä, vaikka heillä oli Tapwellin edustaja, jonka kanssa he puhuivat...
Joten otimme käsienpesuhanan Tapwellilta (luulen, että se oli nimeltään EVO), se sopi täydellisesti meidän saarekkeen altaaseen.
BirgitS
Jäsen
· Stockholms län
· 48 191 viestiä
BirgitS
Jäsen
- Stockholms län
- 48 191 viestiä
Koska blandare ei saa käyttää Ruotsissa, paitsi hyvin harvinaisissa tapauksissa, oli virhe myydä ne teille ja siksi ne pitäisi korvata ilman kustannuksia teille. Arvioni.N noone70 sanoi:
BirgitS
Jäsen
· Stockholms län
· 48 191 viestiä
BirgitS
Jäsen
- Stockholms län
- 48 191 viestiä
Säädökset ovat luotu estämään virheitä, esim. että vahingossa tönäisee hanaa tiskauksen aikana, mutta jos pitää suihkua kädessään, odotetaan että on hallinnassa, mitä kädellä tekee. Sama juttu joidenkin kylpyhuoneen sähkösääntöjen kanssa, ne ovat luotu estämään virheitä, mutta ei ole mahdotonta käyttää fööniä kylpyammeessa, jos liittää sen jatkojohdolla esim.A atomlab sanoi:
Saimme uuden sekoittajan HTH:lta, jolta ostimme keittiön, koska he eivät huomanneet, että ensimmäinen ei hyväksyttäisi tarkastuksessa.N noone70 sanoi:
Heidän olisi pitänyt tietää tämä, koska he suunnittelivat keittiömme.
Sitten ostimme itse nykyisen kiinteän sekoittajan Tapwelliltä ja myimme toiset erikseen.
Asensimme uuden itse luultavasti myös, kaikki oli valmiina vain vaihdettiin.
Joten jos olette ostaneet ja suunnitelleet keittiön jonkun keittiötoimittajan kanssa, heidän pitäisi pystyä vaihtamaan se toiseen ja kantaa kustannukset itse.
Olemmehan ostaneet sen itse Bygghemma:lta,E Elin Kamel sanoi:Saimme uuden sekoittajan HTH:lta, josta ostimme keittiön, koska he olivat jättäneet huomaamatta, että ensimmäinen ei täyttäisi tarkastusvaatimuksia.
Heidän olisi pitänyt tietää se, kun he suunnittelivat keittiömme.
Sitten ostimme itse nykyisen kiinteän sekoittajan Tapwelliltä ja myimme toiset yksityisesti.
Asensimme sen uuden itse luulen, kaikki oli valmiina ja vain vaihdoimme.
Jos olette ostaneet ja suunnitelleet keittiön jonkun keittiötoimittajan kanssa, heidän pitäisi pystyä korvaamaan se toisella, ja heidän pitäisi maksaa kustannukset itse.
360 astetta kääntyvä sekoitin on sallittu Ruotsissa, mutta tiskialtaassa, joka on 15 cm leveä ja sijoitettu 15 cm:n päähän keittiösaarekkeen reunasta, sitä ei hyväksytä. Tästä syystä keittiötoimittajamme joutui korvaamaan sen. Sitten on kai yksittäisen keittiötoimittajan asia päättää, haluavatko he auttaa korvauksen kanssa vai eivät.BirgitS sanoi:
Jos olette itse ostaneet sekoittimen jne., joudutte itse ostamaan uuden ja vaihtamaan sen jälleen. Meillä oli onni, että ostimme keittiön ja suunnittelun HTH:lta, joten heidän piti korvata se uudella sekoittimella.N noone70 sanoi:
BirgitS
Jäsen
· Stockholms län
· 48 191 viestiä
BirgitS
Jäsen
- Stockholms län
- 48 191 viestiä
Jos katsot kuvaa viestissä 10, se ei ole myöskään hyväksytty siellä ja se on erittäin yleinen ratkaisu kahdella altaalla, joista toinen on iso.E Elin Kamel sanoi:
Tarkastaja ei hyväksynyt, koska se ylitti keittiösaarekkeen reunan ja siellä oli pistorasia. Jos se olisi ollut jossain muualla, se olisi ollut hyväksytty. Hänen mukaansa. Mutta miten tahansa, ongelmamme ratkesi. Olin vain niin yllättynyt, että yksikään keittiön myyjä tai heidän hanatoimittajansa, joiden kanssa puhuin, ei onnistunut löytämään sopivaa hanaa. Mutta ehkä he olivat uusia työssään, kuka tietää.BirgitS sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi