J
jonaserik: Työnnät teräslangan, joka on 30 cm tai vastaava, porareikään. Kun pääset ylös, löydät sen. Muussa tapauksessa sinun täytyy olla mäyrä löytääksesi sen. Sinusta tulee desorientoitunut siellä ylhäällä.
4 vastausta · 2,2k lukukertaa
·
Rabbithole
Rabbithole: Onko tämä se, miten ajattelit asentaa? [bild]
5 vastausta · 1,3k lukukertaa
·
B
byggeskafram: [citat] Tapanani on aina liimata asennusalusta ja näin tehdään myös rakennustyömailla. Silloin kamat pysyvät paikoillaan! Ajattelen kuten sinä, että OSB ei ole ehkä niin tärkeä. Uusia omakotitaloja varmasti rakennetaan yksinkertaisella kipsillä. Olen jopa nähnyt sen kylpyhuoneessa 😎 Ei ole kai väärin vetää muutama naulatulppa parketin läpi, jos se jostain syystä poistetaan
4 vastausta · 1,2k lukukertaa
Romawi
Romawi: [citat] Hei! Oletko jo tiivistänyt ja jos kyllä, miten korjasit ongelman?
2 vastausta · 2,5k lukukertaa
·
S
Sson85: Huomionarvoista on, että seinät ovat katon kantavan rakenteen lisäksi myös niin sanottuja sydänseiniä (voidaan myös kutsua kantaviksi seiniksi), ja tietyt seinät eivät tarvitse olla kantavia, mutta voivat vastata rakenteen sivukuormiin. Mahdolliset seinien vaihtelut tulisi laskelmoida rakennesuunnittelijan toimesta.
7 vastausta · 1,3k lukukertaa
·
J
jonaserik: Aiotko purkaa kaiken juurta jaksaen ja viedä kierrätykseen, niin ota kaikki painettu, ei näy mikä on mitä kun se on vanha.
1 vastaus · 684 lukukertaa
·
Stefan N
Stefan N: Olisi pitänyt laittaa uusi katto, jossa on enemmän kaltevuutta, tarvitaan vain hieman enemmän, jotta vesi valuu pois. Pelkkä saumojen tiivistäminen kestää varmaan vain vartin tai jotain.
1 vastaus · 614 lukukertaa
·
S
sepani: [citat] Kyllä. Mutta en ole mukana siinä, miksi on ongelma (?) että perustukset nousevat maanpinnan yläpuolelle? Sitä oletin, koska haluan, että tolppani eivät seiso vedessä? Ajatukseni on ostaa 700 mm perustukset, joihin ruuvaan kiinni kengän? Sillä tavalla voin hieman säätää korkeutta, jos tarvitaan, ja minulla on myös mahdollisuus tehdä jotain pergolan itse tolpille. Jos 700 mm
12 vastausta · 3,8k lukukertaa
·
G
GBV: [citat] Kiitos vastauksestasi! Täytyy miettiä, miten voin päästä näkemään sisään tunnistaakseni ensimmäisen ja tehdä uuden reiän, mutta hyvä aloitus! 😊
2 vastausta · 1,9k lukukertaa
·
N
neo11: Sanon saman, lue ennen kuin kirjoitat. Mitä et ymmärrä ja minkälaista käyttöä tarkoitat, että pitäisi impregnoida? Ei käytetä impregnointeja millään tavalla kalkkilaastiin tai kc laastiin tavallisissa olosuhteissa. Voidaan maalata esimerkiksi kalkkimaalilla, mutta jos on veden äärellä ja alttiina, voi silikaatti olla parempi. Miksi edes ajattelisi laittaa sitä päälle, mitä
34 vastausta · 8,0k lukukertaa
·
E
egge80: ei, tasoite ei hengitä pois, mene alas rappaukseen asti ja maalaa oikealla silikaatilla
5 vastausta · 1,3k lukukertaa
·
J
jonaserik: [citat] Sen miten pitkä se on ja vain suora aita, jos se sitten on tuulisella paikalla, niin se murtuu hyvin kiinnityksessä. Stolpskor on kiinni vain alhaalta ja ei kestä heilumista hyvin. Joten parasta on käyttää tolpparautoja, se pitää hyvin, vähän enemmän työtä, mutta miksi ehkä tehdä uudelleen. Jos seinässä on tilaa, että tolpparaudat voidaan asettaa niin, että ne ottavat
6 vastausta · 2,0k lukukertaa
·
ricebridge
ricebridge: Mutta siis, et kai aio laittaa kallistusta pylvääseen päin?
22 vastausta · 3,3k lukukertaa
·
K
Kristina J: [citat] Kiitos tiedosta, sitten minä luulen, että odotan kunnes on lämpimämpää ja kuivempaa, joten katson miten se menee. Jos en ole tyytyväinen, voin yrittää jollakin form av nåtnin.
9 vastausta · 1,5k lukukertaa
H
Harryman: Kun olin pieni, meillä oli naapuri, joka kaivoi talon ympärillä mitä luulen olevan seuraavat kolme vuotta. Hieman liian hidas, mutta luulen, että tämä voi viedä aikaa!
11 vastausta · 2,3k lukukertaa
·
S
skanfals: Totta kai! Kiitos teille molemmille ja tälle hienolle forumille! 😊
3 vastausta · 3,1k lukukertaa
·
ricebridge
ricebridge: Kuten kuvailet, vaikuttaa siltä, että mökki seisoo pilari- tai torppariperustuksella? Eristä sitten keittiön lattia uudelleen, mielellään styroksilla, ja varmista sitten, ettei rotat ja hiiret pääse nakertamaan sitä, mieluiten hiiriverkolla. Seinät näyttävät olevan helppohoitoisia. Revi pois vanha paneeli, laita höyrynsulku, kehystä, lisää eristystä, asenna uusi paneeli.
1 vastaus · 1,1k lukukertaa
T
Teo11: Tässä on lopputulos. Vähän saumamassaa ja maalia, niin mielestäni siitä tuli todella hyvä! Kiitos jälleen! [bild] [bild]
13 vastausta · 5,8k lukukertaa
·
H
Hallerudsbo: [citat] Lyöntiankkuri vaatii vain talttaa tai vastaavaa pohjan kiilaamiseen.
9 vastausta · 2,0k lukukertaa
·
BirgitS
BirgitS: On hyvä valita liima, joka ei vain pidä hyvin, vaan myös sellainen, joka vahingon sattuessa ja jos hän loukkaantuisi vakavasti, voidaan vaihtaa ilman, että myös työtaso täytyy vaihtaa.
3 vastausta · 4,7k lukukertaa
M
MrVDV: Hei! Olemme rakentamassa vaatekaappia makuuhuoneeseen täällä, mutta ennen kuin jatkamme, haluaisin tarkistaa, toimiiko äänieristys tässä huoneessa, koska olemme huomanneet joitakin rakoja lähellä lattiaa. 1) Seinien välissä on jakokaappi lattialämmitykselle. Joten siellä on enimmäkseen tyhjää tilaa ja metallinen ovi kaapille osassa seinää. Tämä voisi kai johtaa paljon äänen
0 vastausta · 837 lukukertaa
·
H
Händige_Helge: [citat] Kyllä, olen ottanut vinkin käyttöön😀 Ajattelin vahvistusta 1 kerran per m2. Silloin taidan käyttää Weberin ohuen sauman laastia. Tiedätkö eron ohuen sauman laastin ja blockfixin välillä? Molemmat ovathan sementtipohjaisia…
22 vastausta · 2,6k lukukertaa
I
isopeikko: Ei kellään hyviä ideoita?
1 vastaus · 595 lukukertaa
F
fribygg: Ulkovarastointi peltipeitteen alla toimii erinomaisesti tammipuullesi, jätä pressu pois.
1 vastaus · 1,5k lukukertaa
Dowser4711
Dowser4711: Yleensä pitäisi pystyä käsittelemään tuontyyppistä seinää kuin puuseinää, eli ilman proppua. Mutta jos olet huolissasi suuren television kasvaneesta painosta, erityisesti jos sinulla on pitkä varsi tai vastaavaa, voit aina käyttää mollykiiloja, jotka on tarkoitettu kaksinkertaiseen kipsilevyyn ja jotka laajenevat vanerin taakse.
4 vastausta · 4,2k lukukertaa
·
Ola Melén
Ola Melén: [citat] Tuhannet kiitokset!
11 vastausta · 3,3k lukukertaa
·
Ola Melén
11 vastausta · 3,3k lukukertaa
·
B
Browning74: [citat] Kiitos paljon!
6 vastausta · 1,9k lukukertaa
Jonatan79
Jonatan79: [citat] Sinun on operoitava seinässä hieman ja upotettava ylimääräisiä koolauksia kiinnittämistä varten.
7 vastausta · 3,3k lukukertaa
T
Tompafix: [citat] The narina pääsee eroon vain, jos korjaat sen taustalla olevan ongelman. Sitten alustan on oltava tarpeeksi tasainen laminaattilattian asentamiseen, mikä harvoin on 40-luvun lattioissa...
1 vastaus · 1,5k lukukertaa
T
tyomka: Tulen tarvitsemaan joitakin kevyttä tasoitetta jatkossa levyjen saumojen ja seinien halkeamien täyttämiseen. Kysyisin, mikä tasoite on helppo työstää, tarkoitan levittää ja hioa. Olen useita vuosia sitten käyttänyt byggmaxin vanhaa tuotetta, joka oli erittäin helppo levittää ja hioa. (Katso kuva) Mutta sitten olen äskettäin kokeillut byggmaxin uutta basic kevyttä tasoitetta ja se
0 vastausta · 949 lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.