G OMathson sanoi:
Olen juuri poistamassa pientä lecamur/seinä, jonka asensin melko kostean lähes 100 vuotta vanhan kellarinseinän viereen noin 25 vuotta sitten, asensin sen klinkkeröinnillä. Se on kiinni tiukemmin kuin toivoin...
Sementtipohjainen fix?

Joku ulkokäyttöön sopiva korjausaine uskon myös enemmän kuin esimerkiksi ohutsaumalaasti...

anders07 anders07 sanoi:
Jokin ulkokäyttöön tarkoitettu kiinnitysratkaisu vaikuttaa mielestäni myös paremmalta kuin esimerkiksi ohutsaumalaasti...
Aha, miksi? Luulin, että ohutsaumalaasti (kuten Weber M10) olisi tarkoitettu tähän työhön? Mikä etu on ulkokäyttöön tarkoitetulla tuotteella sisätiloissa?

P
Kakelfix ei ole matala-alkalista ja siksi sopimaton kevytbetonille…

Rejäl sanoi:
Kakelfix ei ole matala-alkalista ja siksi sopimatonta kevytbetoniin…
Kiitos. Onko sinulla kokemusta Finja tai Weber ohuista saumauslaasteista?
Minun vaatimukseni ovat, että sen on oltava vahvaa ja kiinnityttävä rapattuun seinään🤔

P
H Händige_Helge sanoi:
Kiitos. Onko sinulla kokemuksia Finjan tai Weberin ohutsaumalaastista?
Minun vaatimukseni ovat, että sen täytyy olla vahva ja tarttua rapattuun seinään🤔
Kyllä olemme tehneet sen aiemminkin, mutta kuten kirjoitin aiemmin, käytämme myös seinäkiinnikkeitä, jotta kaikki ei ole kiinni pelkästään ohutsaumalaastissa..

G
H Händige_Helge sanoi:
Cementbaserad fix?
Tavallinen multifix niin kyllä, käytin cementbaserad fixa lecaan yli 25 vuotta sitten.

Rejäl sanoi:
Ja vi har gjort det förut men som jag skrev innan så brukar vi även ha murkramlor så att inte allt hänger på tunnfogsbruket..
Kyllä, olen ottanut vinkin käyttöön😀 Ajattelin vahvistusta 1 kerran per m2. Silloin taidan käyttää Weberin ohuen sauman laastia.
Tiedätkö eron ohuen sauman laastin ja blockfixin välillä? Molemmat ovathan sementtipohjaisia…

• Tykkään
gone_fishing
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.