2 617 lukukertaa ·
22 vastausta
3k lukukertaa
22 vastausta
Mikä ohutsauma kiinnittyy?
Kyllä olemme tehneet sen aiemminkin, mutta kuten kirjoitin aiemmin, käytämme myös seinäkiinnikkeitä, jotta kaikki ei ole kiinni pelkästään ohutsaumalaastissa..H Händige_Helge sanoi:
Kyllä, olen ottanut vinkin käyttöön😀 Ajattelin vahvistusta 1 kerran per m2. Silloin taidan käyttää Weberin ohuen sauman laastia.Rejäl sanoi:
Tiedätkö eron ohuen sauman laastin ja blockfixin välillä? Molemmat ovathan sementtipohjaisia…
Klikkaa tästä vastataksesi