Kyllä, se on lisätyötä. Tarvitset tähän muita työkaluja. Jos minun olisi pakko tehdä niin, olisin käyttänyt monisahaa (feinsåg).

• Tykkään
BZMichael
  • Laddar…
Ensin halkaiset koko reglen suunniteltuun kulmaan. Sen jälkeen leikkaat päitä kulmaan niin pitkälle kuin ne pitää upottaa. Tässä tapauksessa 47.5mm

Eli upotettu osa on 90 astetta ympäriinsä.

Viimeksi muokattu:
K
BZMichael mibe85 sanoi:
Luulen, että meillä on vain erilainen tunne tarkkuudesta..👍

kerron intuitiooni, kun se on siihen valmis.
Uskon ehdottomasti niin, olen erittäin tarkka yksityiskohtien suhteen, kun se on tarpeen tekemissäni huonekaluissa. Jonkin epämääräisen lankun tai mitä ikinä aiotkin tehdä kanssa on vaikea muodostaa mielipiteitä yksityiskohdista, varsinkin kun olet selittänyt vain puolet ”visiostasi”.
Mutta seuraa sitten intuitiotasi, kun se on valmis, niin katsotaan kuinka intuitiosi haluaa sinun korjaavan kulman.

Jos ymmärrän oikein, niin raaputat esiin oikean kulman pylväissä niin laajasti, että saat aloitettua sahauksen, ja sitten sahaat loput.. Sinulla on luultavasti raspi, ja jos ei ole, niin tarvitset yhden.

Et tarvitse muuta työkalua kuin tavallisen pyörösahan täällä.

Se toimii sekä vaakasääntömiehen 20 asteen kulmaan GERINGSEN:iin ETTÄ pylvääseen upottamiseen, jos haluat tehdä sen. Jälkimmäistä varten se on vain leikata poikittainen viilto pylvääseen samalla kallistuksella kuin sääntö.

• Tykkään
BZMichael
  • Laddar…
ClasseClas
BZMichael mibe85 sanoi:
Säännön tulisi olla upotettuna tolppaa vasten ja miten sitten tehdä 20 asteen viisteen vedenpoistolle juuri tolppaa vasten... olen saanut muutamia hyviä vinkkejä, mutta varmasti on lisääkin, ehkä jopa parempia, suoraan sanottuna.🤷‍♂️
Älä laita sääntöä upotettuna tolppaa vasten, siitä ei ole mitään hyötyä. Säännön viistäminen vedenpoistoa varten on järkevää. Se on melko helppo tehdä pyörösahalla, vielä helpompi pöytäsahalla.

• Tykkään
MathiasS
  • Laddar…
Lopulta sillä ei ole väliä, jos haluaa upottaa puutavaran ja tekee viisteen palkeille ja lovi on tehty 90 asteen kulmassa. Tulee pieni rako, mutta ei se ole maailmanloppu.

Mutta siis, et kai aio laittaa kallistusta pylvääseen päin?

• Tykkään
MathiasS
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.