S
Snickarnisuråker: Haluaisin myös tietää, miten se meni ja mitä mittoja käytit!
2 vastausta · 2,2k lukukertaa
J
jonaserik: On tuuli, joka painaa vettä seinää vasten, on tärkeää, että pellin ja kattomateriaalin väli on tiivis. Samoin kuin harjanauhan, joka on harjapellin alla päällä. Trapetsipelti tai tiilet talon harjalla voivat jättää raon, josta vesi voi puhaltaa alle.
5 vastausta · 1,8k lukukertaa
·
Violina
Violina: On varmaan niin, että teillä on (alkava) tukos tuossa putkessa.. ei ole mitään siivilää tai muuta päällä, joten sinne on varmasti kertynyt paljon roskaa vuosien varrella.. Olisin yrittänyt ottaa yhteyttä johonkuhun, joka voi kuvata, tai vaihtoehtoisesti selvittänyt, minne putki menee ja huuhdellut taaksepäin.
3 vastausta · 1,2k lukukertaa
·
S
sblixten: Soitin ja puhuin heidän kanssaan, ja he kertoivat, miten minun pitäisi tehdä. Jos muistan oikein, liimasin vain reunoista plus ruuvit 30 cm välein, missä se oli mahdollista. He olivat erittäin avuliaita ja ohjeistivat minua kuinka tehdä. [bild] Muokkaa: Suodatinkankaan, jonka laitoin kumimaton alle, ostin paikalliselta soraanottopaikalta.
5 vastausta · 1,8k lukukertaa
·
C
cpalm: Mitä tarkoitatte etikalla? 12% "Ättiksprit" 24% Etikka 100% Etikkahappo ?
18 vastausta · 19,0k lukukertaa
·
M
mickeforsberg: [citat] Ah okei! Joo, se painaa aika paljon ja nousee melko korkealle jos aikoo kallistaa sen. Olen nyt huuhtonut melko paljon ja katson jos se valuu pois.
6 vastausta · 1,4k lukukertaa
·
M
MrMoody: Toinen suunta on 6m, siellä tulee kuitenkin olemaan seinä alakerran keskellä ja voisi rakentaa kantavia palkkeja, jolloin jänneväli saataisiin 3m:iin.
2 vastausta · 927 lukukertaa
·
J
Joak: https://www.byggahus.se/forum/threads/skydda-gips-vid-garageportens-smyg.389380/
2 vastausta · 1,6k lukukertaa
BirgitS
BirgitS: [citat] Treetex on huokoinen puukuitulevy: https://sv.wikipedia.org/wiki/Treetex
3 vastausta · 2,2k lukukertaa
·
S
superlim: Kiitos sekä avusta että vitseistä 😜
8 vastausta · 1,6k lukukertaa
·
S
Skr: [LÅNA="Dan_Johansson, post: 5801936, jäsen: 129934"] Olen katkaissut säännöt ja antanut uuden pylvään jatkua alas alapuolelle... Sitten olisin vaihtanut sivuilla olevat pienet palat terassilaudoitusta kohtuullisiin tukipalkeihin, jotka jatkuvat terassilaudoituksen alle niin pitkälle kuin mahdollista.... Kiinnittänyt kaiken vankkuriruuvilla... Karhentanut vanhan pinnan ja levittänyt
2 vastausta · 863 lukukertaa
·
A
AG A: [citat] Se olisi ollut, jos olisit käyttänyt jotain todella tiivistä muovimaalia siinä tapauksessa. Sitä ei kuitenkaan suositella.
3 vastausta · 1,1k lukukertaa
A
Alexander HB: Haarukka-ankkurit onhan se etu, että ne varmistavat myös nostovoimia vastaan.
1 vastaus · 881 lukukertaa
A
Aser: Rakennamme laajennusta kahdessa kerroksessa, mutta nykyinen säilyy yhden kerroksen rakennuksena. Voimme lähettää julkisivupiirustuksemme, jos ne ehkä voisivat vakuuttaa partnerini? En olisi mukava haastaa kesämökkimme jo ennestään yksinkertaistettua rakennetta lisäämällä toinen kerros, mutta se on enemmän vatsatuntuma (se on melko heikot mitat, mikä huomaa). Ajattelemme, että
15 vastausta · 2,5k lukukertaa
·
A
Aser: [citat] Hei. Ensin olimme yhteydessä kahteen yritykseen, mutta toinen ei vastannut vaan lupaili. Toinen lähetti tarjouksen kuukausien odottelun jälkeen, mutta se käsitti aivan jotain muuta kuin mitä pyysimme (betonilaatta maalle) ja sitä tehtiin sairaalla hinnalla. Saimme vinkin kirvesmieheltä, joka oli puhunut toisen kirvesmiehen kanssa, joka oli myös suunnittelija, joten saimme
2 vastausta · 1,2k lukukertaa
13th Marine
13th Marine: Kellarinseinien ei tarvitse olla valetut, vaan ne voivat olla muuratut.
5 vastausta · 1,4k lukukertaa
·
luksi1
luksi1: Tänään meillä on kevyttä sinibetonia oleva välipohja, joka koostuu kaseteista, joiden jänneväli on noin 3m ja leveys 50cm. Mietin näiden korvaamista. Onko olemassa betoni kasetteja, jotka voidaan tilata mittojen mukaan? Ja jotka eivät vaadi nosturia? Esimerkiksi 100kg kpl.
0 vastausta · 726 lukukertaa
S
Sunesdotter: [citat] Ah, ymmärrän. Olin ajatellut juuri tuota viimeistä; tasoitus, saumateippi ja remonttitapetti siihen päälle. Kiitos paljon nopeasta vastauksesta.
4 vastausta · 1,5k lukukertaa
·
S
Stefan1972: Ajattelin lähinnä tarkoitettua montageskruv, jota käytetään joskus istället franskskruv. Niillä on hieman korkeampi kierukka, joten ne porautuvat hyvin puuhun.
6 vastausta · 1,3k lukukertaa
·
S
Steppen: Kiitos! hyvä ja yksinkertainen selitys! korjasin 4 kulmaa makuukämpässä (missä jokainen kulma on ainutlaatuinen 🤪 ) tällä menetelmällä, rajallinen määrä työkaluja ja erittäin vähän aikaa. En tosin ole kokeillut mitään muuta menetelmää, mutta tämä toimi loistavasti!
1 vastaus · 5,3k lukukertaa
·
Farstatjej90
Farstatjej90: Hienoa päivityksen kanssa!👌☺️
3 vastausta · 3,1k lukukertaa
·
ylven
ylven: Jos he ovat uusineet julkisivun, ei vanhan julkisivun kosteusvaurioiden ainakaan pitäisi olla jatkuvia. Onko mitään dokumentaatiota siitä, kuinka työ tehtiin? Muu, mikä tulee mieleeni ensimmäisestä kuvasta, on että se näyttää jotenkin likaisen näköiseltä katonrajassa ja niin edelleen. Joko paljon ilmansaasteita tai homeen muodostumista kosteuden aiheuttaman sisäilman vuoksi
10 vastausta · 2,2k lukukertaa
·
G
Garmen: Huomaan, että olen unohtanut vastata, mutta voi olla hyvä tulevaisuuden hakujen kannalta. Det var asbest
2 vastausta · 2,1k lukukertaa
MarcusRask
MarcusRask: [citat] Joo, tarkoitin mielessäni 3,0. En 0,3
4 vastausta · 1,8k lukukertaa
·
N
neo11: Se, että vedetään ohut kerros rappausta pohjustuksen jälkeen, usein 5-8 mm. Riippuen hieman seinästä, jos on jotain vinossa, niin seinä oikaistaan rappauksella.
5 vastausta · 1,1k lukukertaa
·
F
fredus: Hei! Aiomme avata osan seinää asunnossamme laittamaan ovea. Seinä ei ole kantava, on noin 10 cm paksu ja koostuu slaggplattorista (kerrostalossa rakennettu 1939 Brommassa Tukholmassa). Korkeus kattoon on 2,7 m. Seinän päällä menee kaapeli pistorasiaan, ja aion tarkistaa onko seinässä muita sähköjä ennen kuin alan työstää sitä. Piirustusten mukaan siellä ei ole VA:ta. Minulla on
0 vastausta · 1,1k lukukertaa
G
Gabbe1: Luulen, että olen useimmiten käyttänyt 8x90. Ei se haittaa, vaikka ne olisivat pidempiä, mutta kokemukseni mukaan ne pysyvät niin hyvin, että 90 mm riittää, jos kiinnitetään 45 mm tukipuita.
6 vastausta · 4,3k lukukertaa
·
O
Olaf3: Laajennan talon kellarikerrosta, joka tulee olemaan suurimmaksi osaksi vapaana. Antura on maan alla kummallakin lyhyellä sivulla, ja noin 1 metrin korkuinen ja 3 metrin pituinen osuus (yhteensä 4 m) tulee olemaan maanpinnan alapuolella lyhyillä sivuilla. Loput on maan yläpuolella, kuten tietenkin myös yläpuolella oleva asuinkerros, jota myös laajennan. Laajennus kellarikerrokseen tulee
0 vastausta · 996 lukukertaa
J
Johan Laurén: [citat] Hei Jakob. Olen tehnyt täsmälleen saman asian 😓 näen, että siitä on kulunut jo jonkin aikaa - miten ratkaisit ongelman lopulta? Ystävällisin terveisin // Johan
2 vastausta · 1,3k lukukertaa
·
W
Anonymiserad 405730: [citat] Ei, se näyttää tosi hyvältä..
6 vastausta · 1,9k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.