Minulla on vähän huolia siitä, miten toimia autotallin oven kehysten kanssa. Olen runkoittanut oven, joka on 3000 mm, rungot ovat 3044 mm etäisyydellä, jotta saan paikalle 2 kpl 22 mm paneelilautoja. Tuulensuojakangas on taitettu ja kiinnitetty runkojen aukkoon. Tarvitaanko paneelin, joka asennetaan aukkoon, taakse jonkinlaista tuuletusrakoa? Olen käyttänyt 28x70 naulalautoja koko julkisivussa.

Toinen asia, josta olen epävarma, on kuinka tehdä siirtymä aukoissa olevasta paneelista autotallin sisäpuolelle. Ovi asennetaan periaatteessa autotallin sisäseinään, silloinhan ei haluta, että kipsilevy tai OSB on kosketuksissa ulkoilmaan?

Kiitos!
 
Miten meni? Minulla on samat pohdinnat....
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.