Olen asentanut höyrynsulkumuovin kattoon. Mutta luen nyt, että ei saa käyttää teippiä ilman, että kiinnittää lista päälle. Teippi ei saa olla jännityksessä.

Pitäisikö kangas asettaa hanhiristikon suuntaisesti vai poikittain, kuten olen tehnyt?

Miten teen? Miten tehdään?
Tulee olla harva cc 300

Kattotuolit 1200cc

Kiitos!

• Tilan kattoon on asennettu Intello Plus -höyrysulku vaakasuunnassa. Näkyvillä on teippaukset ja rakentamiseen liittyviä laitteita.
surris
W Wallawhoa sanoi:
Olen asentanut höyrynsulkua kattoon. Mutta nyt luen, että ei saa teipata ilman, että kiinnitetään rima päälle. Ei yksinkertaisesti saa teipin olla kireällä.

Pitääkö kalvo asentaa pitkin hanpalkkia vai poikittain kuten olen tehnyt?

Miten teen? Miten tehdään?
Tulee sitten harva 300 jaolla

Kattotuolit 1200 jaolla

Kiitos!
Missä luet sen? Tietenkin voit teipata, joko se tai kiinnittää saumat. Koska asennat harvan sen jälkeen, se ei tule olemaan kireällä.

surris surris sanoi:
Mistä luet sen? Tietysti voit teipata, joko se tai kiinnittää saumat. Koska asetat harvan sitten, se ei ole jännitteellä.
Kiitos vastauksesta! Siinä sanotaan, että koolaukset/listat tulee asettaa, jotta ei kohdistuisi painoa teippisaumaan.

Mutta olettaisin, että paino ei ole kovin suuri 300mm puhallusvillan kanssa, ja 230mm harvan välissä (cc300)

Onko tämä okei?

Vihreä teippi on kattotuolit

• Rakennuksen sisäkatto, jossa on puiset tukipuut, vihreä teippi ja eristys. Lattialla on pakkauksia ja ikkunat seinässä.
  • Tykkään
multix
  • Laddar…
surris
Kyllä se on okei.

P
W Wallawhoa sanoi:
Kiitos vastauksesta! Siinä sanotaan, että tukipuitteet/listat tulee asentaa, jotta paino ei kohdistuisi teippiin.

Mutta oletan, että paino ei ole kovin suuri 300 mm puhallusvillan kanssa ja 230 mm välein (cc300).

Onko tämä okei?

Vihreä teippi on kattorakenteet
Näyttää erittäin ammattimaiselta, hyvä työ..

Rejäl sanoi:
Näyttää erittäin ammattimaiselta, hyvin tehty..
Kiitos! Toivottavasti et ollut ironinen! 🤔

Musta on siis kankaan sauma

P
W Wallawhoa sanoi:
Kiitos! Toivottavasti et ollut sarkastinen! 🤔

Musta on siis kankaan sauma
Ei, se näyttää tosi hyvältä..

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.