860 lukukertaa ·
2 vastausta
860 lukukertaa
2 vastausta
Kuinka korjaan hankalan rakenteen?
Onko jotain fiksuja ehdotuksia, miten ratkaisisin tämän ilman, että puran koko kuistin? Kolme tolppaa kannattavat kattoa ja kaikki kolme seisovat suoraan kannatinpalkkien päällä, lisäksi terassirakenne on luonut pienen vesikertymän tolppien ympärille jokaisen sateen aikana. Tolpat ovat tietysti alaosastaan lahonneet, ja ajattelin vain vaihtaa ne, mutta nyt huomaan, että lahoa on myös kannatinpalkissa. Vain ihan tolpan alla, syvemmällä ja kauempana näyttää olevan terve. Jos minun pitää vaihtaa kannatinpalkit, minun on revittävä koko terassilauta irti enkä ole tarpeeksi ahkera siihen
. Ajatukseni on kiinnittää pala kannatinpalkkia jokaiselle sivulle ja laittaa "kansi" (ehkä teräksestä) sairaan kannatinpalkin päälle, jonka päälle voin asettaa tolpan. Mutta olen vain kömpelö amatööri, joten jollakulla voi olla parempi ja yksinkertaisempi ehdotus. Mieluiten olisin asettanut tolpat pilareille, mutta en pääse kaivamaan ilman, että puran melkein kaiken.
Kaikkitietävä
· Västra götaland
· 10 931 viestiä
Olin katkaissut säännöt ja antanut uuden tolpan jatkua alas alapuolelle...
Sitten olisin vaihtanut pienet pätkät terassilaudoista sivuilla kohtuullisiin sääntöihin, jotka jatkuvat terassin alle niin pitkälle kuin mahdollista.... Kiinnittänyt kaiken vaunuruuvilla... Karhentanut vanhan pinnan ja levitellyt ulkokäyttöön tarkoitetulla puuliimalla vanhojen ja uusien sääntöjen väliin, jos se todella on liioittelua...
Sitten olisin vaihtanut pienet pätkät terassilaudoista sivuilla kohtuullisiin sääntöihin, jotka jatkuvat terassin alle niin pitkälle kuin mahdollista.... Kiinnittänyt kaiken vaunuruuvilla... Karhentanut vanhan pinnan ja levitellyt ulkokäyttöön tarkoitetulla puuliimalla vanhojen ja uusien sääntöjen väliin, jos se todella on liioittelua...
Se där, redan en förbättrad konstruktion, tack 👍Dan_Johansson sanoi:
Jag hade kapat reglerna och låtit den nya stolpen fortsätta ner till undersidan...
Sen hade jag bytt ut de små snuttarna av trall som sitter på sidorna mot rimliga reglar som fortsätter in under trallen så långt det är möjligt.... Skruvat ihop allt med vagnsskruv... Ruffat upp gamla ytan och kladdat med uteträlim mellan gamla och nya reglarna, om det verkligen ska vara overkill...
Klikkaa tästä vastataksesi